saevik Skrevet Oktober 28, 2006 Share Skrevet Oktober 28, 2006 Tenkte ej skolle legge ut noen bilder=) Må berre beklage for at bilen ikkje var rein å atte kroken står på.. Den er avtagbar ,men var litt stressa når eg tok bilda.. Men beire enn ingenting;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Oktober 28, 2006 Share Skrevet Oktober 28, 2006 Vakkert! Er det sota baklykter på den? Tipper den drar som et rent helvete!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 28, 2006 Share Skrevet Oktober 28, 2006 kult! er det gearspaken til en Range Rover ? Det tror jeg faktisk.... Stilig bil du har. Tror alle her på forumet digger den Fortell litt om den da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Oktober 28, 2006 Share Skrevet Oktober 28, 2006 Pen bil. Interiøret ditt var utrolig tøft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 28, 2006 Share Skrevet Oktober 28, 2006 Uten tvil en rå bil, selv om jeg ikke var begeistret for alt som var montert i ettertid. Er det din vogn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Oktober 28, 2006 Share Skrevet Oktober 28, 2006 kult! er det gearspaken til en Range Rover ? Det tror jeg faktisk.... Det er vel en Hartge gearspak som sitter i denne. På RR står det inngravert Range Rover. (ser det såvidt) Men i stedet hadde denne passet bedre på en bil med M5 styling. Ellers er det en pen bil, med meget snasen farge på interiøret. Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Oktober 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Vakkert! Er det sota baklykter på den?Tipper den drar som et rent helvete!? Ja er sota baklyker..bestilte dem fra Tyskland=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Oktober 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Uten tvil en rå bil, selv om jeg ikke var begeistret for alt som var montert i ettertid. Er det din vogn? Er hartge kule som står på..Kan legge ut flere bilder seinare.. Nei er ikkje min vogn..Det er min far sin..Har ikkje råa til slikt:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 28, 2006 Share Skrevet Oktober 28, 2006 joda, tvilte aldri over hva som stod på gearspaken, jeg bare registrerte at det designet orginalt kommer fra Range Rover. man skulle i alle fall tro det.... Uansett... en helt grei gearspak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 28, 2006 Share Skrevet Oktober 28, 2006 Uten tvil en rå bil, selv om jeg ikke var begeistret for alt som var montert i ettertid. Er det din vogn? Er hartge kule som står på..Kan legge ut flere bilder seinare.. Nei er ikkje min vogn..Det er min far sin..Har ikkje råa til slikt:( Jeg ser han har byttet rattet. Hva slags ratt hadde han før? har han det ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Oktober 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2006 kult! er det gearspaken til en Range Rover ? Det tror jeg faktisk.... Stilig bil du har. Tror alle her på forumet digger den Fortell litt om den da... -Bilen er ein 535D 2005mod.. -Som vart imoportert frå Tyskland i påska.. -Har Hartge chip som gir 330hk å 700nm=) -4 endrerør frå hartge -20" Hartefelga med 285/25 - 245/30 -Hartge karbonliste,girkule,handbrekk,ratt -Alt tenkeli utstyr forutenom avstandsmåling til objekt foran bilen -M5 speil,front,hekk,vinge bagasjeromsluke osv....Masse artige ting=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Oktober 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Uten tvil en rå bil, selv om jeg ikke var begeistret for alt som var montert i ettertid. Er det din vogn? Er hartge kule som står på..Kan legge ut flere bilder seinare.. Nei er ikkje min vogn..Det er min far sin..Har ikkje råa til slikt:( Jeg ser han har byttet rattet. Hva slags ratt hadde han før? har han det ennå? Han hadde eit m-tech ratt men han har det det ikkje men han har tredpanelet som var der og m-tech bakfanger og org speil som han vil selge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Oktober 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet Oktober 28, 2006 Share Skrevet Oktober 28, 2006 Uten tvil en rå bil, selv om jeg ikke var begeistret for alt som var montert i ettertid. Er det din vogn? Er hartge kule som står på..Kan legge ut flere bilder seinare.. Nei er ikkje min vogn..Det er min far sin..Har ikkje råa til slikt:( Satan! Fattarn kjører Passat han.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 Ikke dum! Glad pappa har stasjonsvogn jeg kan låne til ikeaturer, frakting av større ting osv jeg, så jeg slipper å tenke på å kjøpe det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå