-Martin- Skrevet Oktober 28, 2006 Share Skrevet Oktober 28, 2006 Da har jeg for ca. en uke siden kjøpt meg min første bil! Fikk lappen forrige uke og da var det ikke lenger aktuelt å kjøre moped til jobben, så jeg kjøpte en 320i jeg har siklet på en stund. Var opp på "fjellet" en tur i stad å hadde en liten photosession med den nye "damen" min. Resultatene: Ja jeg vet... ...Lyktene. Dett var dett... i morgen må jeg på med vinterhjula. Det blir stusselig, men heller det enn grøfta. Si gjerne hva du synes!! TAKK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 28, 2006 Share Skrevet Oktober 28, 2006 Gratulerer med pen første bil! Kjør pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Oktober 28, 2006 Share Skrevet Oktober 28, 2006 Gratulerer med lappen og ny bil! Regner med at mopeden får stå i fred nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 Fin fin bil, og grattis med lappen! Menne... disse baklyktene... Ikke japsebil dette her hehe. Blir bra hvis du får på litt mer m-tech enn bare fremfangeren (forrige eier må jo ha vært gnien, og japseentusiast) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Takker for fine tilbakemeldinger, første pri. er å fikse forstilling da den sporer en del og sliter "skjevt" på dekkene. Åsså blir det å kjøpe nye dekk, lykter osv osv... Blir nok bra etterhvert. Tror jeg kommer til å sette på de originale lyktene fremfor disse baklyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 Min første BMW var klin lik!!! e36 320i sedan,94`! det er en kjempebil! bra drag i de og.jeg syntes min sånn dro bedre enn e46`en jeg hadde etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Pussig... Det er en herlig bil, meget godt drag. bortsett fra at jeg kjørte en trimmet Audi S6 i går med 300hk, da ble det litt stusselig å kjøre bmwen igjen, men det er fortsatt ikke kjedelig det heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 Grattis med lappen og fet kjerre!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 Gratulerer med lappen og pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 Grattis med både lapp og bil. Planer om å gjøre noe med den da? Hehe, uten om å bytte lyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 grattis med lappen og meget fin bil! så veldig strøken ut den bilen der... likte ikke helt de baklyktene men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Har ingen spesielle planer for bilen ennå. Sporingen ble helt borte når jeg skiftet om til vinterhjul.. (185/65-15) så det var nok bredden på sommerhjulene som hadde mest av skylden for sporinga. Men svarte stålfelger er ikke det lekkreste man skor bilen med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 kan ha hvert dårlige dekk da.. gikk bort på min når jeg bytta dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Oktober 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2006 Får nok satse på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 Gratulerer med lapp og pen bil Kjør forsiktig og ta det pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå