Arimanni Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 Veit ikkje kor smart dette er å legge ut i ein salgsanonse, men får satse på at det var i Tyskland har tok dette bilde EDIT: http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... s=1&tot=17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 Eller så var det kanskje på vei til Polen etter de hadde "kjøpt" bilen i Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 Går vel ann å sjekke instrumentene på såpass nye bmw`er.Holde inne trip-teller og skru på tenninga tror jeg det var.Da går alle viserene helt opp til fullt,for så å gå ned til "null" igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 den annonsen der har jeg også sett på flere ganger. og reagerte også på det bildet der. ikke akkurat den skarpeste skjeen i skuffen når du legger ut et slikt bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 ka faen e det for et ratt han har satt inn :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 Går vel ann å sjekke instrumentene på såpass nye bmw`er.Holde inne trip-teller og skru på tenninga tror jeg det var.Da går alle viserene helt opp til fullt,for så å gå ned til "null" igjen. På alle bmw'er? "løp ut å prøve...." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 Vet ikke om det går på alle, går på E36 iaff. Hva er egentlig alle punktene på denne "testen"? Den har 6 punkt hvis jeg husker rett, noen som har noen oversikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 Merkelig ratt... og så "Diesel Power" i bakruta på en M5? Heh.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 Vet ikke om det går på alle, går på E36 iaff.Hva er egentlig alle punktene på denne "testen"? Den har 6 punkt hvis jeg husker rett, noen som har noen oversikt? http://home.att.net/~ebaines/e36_instruments.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 bilen så jo pen ut da hvertfall:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jägermeister Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 Er det ikke greit å vite at bilen allerede er innkjørt før du kjøper da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 Får håpe den ikke ryker som en diesel og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 Hva var galt med bildet? Går jo ikke an å se fra hvilken bil det er fra.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 Skjønner ikke problemet med det bildet.... Så har han kanskje tatt det i Tyskland, eller kanskje fra E18... er uansett ikke noe å syte over.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 Går vel ann å sjekke instrumentene på såpass nye bmw`er.Holde inne trip-teller og skru på tenninga tror jeg det var.Da går alle viserene helt opp til fullt,for så å gå ned til "null" igjen. På alle bmw'er? "løp ut å prøve...." funker ikke på E-46 ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå