Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Trur faktisk dette stammer fra denne bilen, sjekk km standen når bildet var tatt, sikkert på vei til norge akkurat, knipse litt bilder på veien vettu,hehe :D

Skrevet
Går vel ann å sjekke instrumentene på såpass nye bmw`er.Holde inne trip-teller og skru på tenninga tror jeg det var.Da går alle viserene helt opp til fullt,for så å gå ned til "null" igjen.

På alle bmw'er?

"løp ut å prøve...."

funker ikke på E-46 ihvertfall :?

jo det funker...har gjort det mange ganger på min E46 cab

Skrevet
Mange som tar sånne bilder. Værste er de som tar bilde av når de burner eller kjører gris på bane..

Og legge det ut i ein salgsanonse?

Hadde ikkje eg gjort iallefall...

Skrevet
Mange som tar sånne bilder. Værste er de som tar bilde av når de burner eller kjører gris på bane..

Og legge det ut i ein salgsanonse?

Hadde ikkje eg gjort iallefall...

Sett en del av de..I motorbørsen er det vel ukentlig..:)

Skrevet
Går vel ann å sjekke instrumentene på såpass nye bmw`er.Holde inne trip-teller og skru på tenninga tror jeg det var.Da går alle viserene helt opp til fullt,for så å gå ned til "null" igjen.

Muli at jeg er treig, men jeg skjønte ikke dette helt? Hva erdet som skal skje??

Nullstilles km tellern?

Skrevet
Vet ikke om det går på alle, går på E36 iaff.

Hva er egentlig alle punktene på denne "testen"? Den har 6 punkt hvis jeg husker rett, noen som har noen oversikt?

det går an,men er ikke gjort på dette bilde her,for da lyser alt opp,så det er nok et ekte bilde.helt greit å ha med i annonsen,for en M5 er ikke akurat noen "konebil"

Skrevet

Muli at jeg er treig, men jeg skjønte ikke dette helt? Hva erdet som skal skje??

Nullstilles km tellern?

nei... er bare for å sjekke at instrumentene fungerer :) at de beveger seg liksom... f.eks om temp.måleren ikke stiger, kan man sjekke om det er instrumentet som er feil.. er det ikke det ligger feilen et annet sted...

Skrevet

så når dere kjøper bil er dere i god tro om at denne bilen aldri har vært over 100km/t og er aldri slædda med o.l????? ufff... er det ikke mer vesentlig å sjekke om bilen er i bra stand og om den er oppfulgt som den skal være... men kan skjønne det med førsteinntrykk.. alle biler er grisekjørt...til og med bestefar sin...(han har jo barnebarn!!!)

Skrevet

Kan ikke se hva som er feil med å vise at bilen har vært brukt på bane. Slikt sier man når man selger bilen uansett. Jeg har gjort det iaf, ligger uansett masse bilder fra den på bane ute på nettet.

Skrevet

syns annonsen var litt kul jeg ;) Diesel Power :D hehe.. sikkert mange som har forsøkt å kjøre forbi i god tro på at de flesker en Diesel og så bli så til de grader frakjørt :D hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...