[space] Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 Det er jo ikke akkurat første gangen at når en bmw er med i en ulykke så er det ordet BMW og sportsbil som blir brukt. Den andre var kun er personbil av ukjent merke. Irriterende.Promillekjøring er ikke bra, om det var det. Står ihvertfall ikke noe om hvem som kjørte hva. I dette tilfellet var det vel føreren av den andre bilen som var misstenkt? Hvis ikke hadde det stått "Føreren av bmwen er misstenkt..." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 På bildet ser det ut som om BMW'en står i feil kjørefelt. I så fall er det flaks for BMW-føreren å kollidere med en promillefører! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 Litt merkelig artikkel. Virker som om journalisten er frustrert over å ikke kunne skylde på BMW sjåføren. Det hakkes ofte på BMW i media, og jeg vil påstå at dette var en litt merkelig artikkel. At en airbag utløses er vel normalt, eller? Blir som å skrive at den andre bilen ikke hadde airbag, fordi den er eldre. De fleste vet at 2+2 blir 4. En sportbil og en personbil frontkolliderte Begge er vel personbiler? Hakke på BMW eller ikke, den artikkelen var merkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 fore life Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 Off promille og bil har aldri hørt sammen, det er min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 En personbil og en sportsbil....trodde sportsbilen også var en personbil jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 Ja kan virke som at om du har en litt sporty bmw så vil som oftes folk gi deg skylda. Hva er det forno? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 Nemlig! Når ble enhver BMW-eier den store stygge ulven? Bare en BMW har over 170 hester blir den vel ikke automatisk en sportsbil som har skyld i alle ulykker man måtte komme utfor med den bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 Off promille og bil har aldri hørt sammen, det er min mening. Helt enig! Enten drekker du og lar bilen stå. Ellers kjører du og lar pilsen ligge i kjøleskapet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 Vil bare informere om at det var veldig glatt i Trondheim inatt, men de bruker å salte i sentrum så er ikke sikkert det var glatt der Hva er galt med vinterdekk? Jeg har allerede byttet (grunn snøfall i de siste dagene). PS: sier ikke at det blir 100% kontakt med asfalten ved vinterdekk , men det hjelper på. Jeg har kjørt med vinterdekk i 2 uker så har hverken sagt eller vil si at det er noe galt med de, men dekkene har vel ingen betydning for hvor glatt føret er? De påvirker kun grepet på det glatte føret! Og selv om du har gode vinterdekk så kan du ikke kjøre full peis hele tiden fordi, for vinterføret er sjelden like godt som sommerføret. Vinterdekk hjelper godt på ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 Nemlig! Når ble enhver BMW-eier den store stygge ulven?Bare en BMW har over 170 hester blir den vel ikke automatisk en sportsbil som har skyld i alle ulykker man måtte komme utfor med den bilen? Jo, i norsk journalistikk så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 Her er en annen liten ting når vi snakker om at det er så viktig å få frem at det var en BMW og ikke en "vanlig" persjonbil: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=135970 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 Gjerningsmennene var kanskje av utenlandsk opprinnelse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå