Gå til innhold

BMW sportsbil i kollisjon i Trondheim

RenZor
 Share

Anbefalte innlegg

Det er jo ikke akkurat første gangen at når en bmw er med i en ulykke så er det ordet BMW og sportsbil som blir brukt. Den andre var kun er personbil av ukjent merke. Irriterende.

Promillekjøring er ikke bra, om det var det. Står ihvertfall ikke noe om hvem som kjørte hva.

I dette tilfellet var det vel føreren av den andre bilen som var misstenkt?

Hvis ikke hadde det stått "Føreren av bmwen er misstenkt..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt merkelig artikkel. Virker som om journalisten er frustrert over å ikke kunne skylde på BMW sjåføren. Det hakkes ofte på BMW i media, og jeg vil påstå at dette var en litt merkelig artikkel. At en airbag utløses er vel normalt, eller? Blir som å skrive at den andre bilen ikke hadde airbag, fordi den er eldre. De fleste vet at 2+2 blir 4.

En sportbil og en personbil frontkolliderte

Begge er vel personbiler?

Hakke på BMW eller ikke, den artikkelen var merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare informere om at det var veldig glatt i Trondheim inatt, men de bruker å salte i sentrum så er ikke sikkert det var glatt der :?

Hva er galt med vinterdekk? Jeg har allerede byttet (grunn snøfall i de siste dagene).

PS:

sier ikke at det blir 100% kontakt med asfalten ved vinterdekk ;) , men det hjelper på.

Jeg har kjørt med vinterdekk i 2 uker så har hverken sagt eller vil si at det er noe galt med de, men dekkene har vel ingen betydning for hvor glatt føret er? De påvirker kun grepet på det glatte føret! Og selv om du har gode vinterdekk så kan du ikke kjøre full peis hele tiden fordi, for vinterføret er sjelden like godt som sommerføret. Vinterdekk hjelper godt på ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...