mAZE Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Litt hemmelig enda det da.. Men kan vel si at den blir lettere og det blir sikkert litt mer drag i den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 Høres jeg kompressor/turbo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 hehe...gratulerer! Heller ikke misunnelig... Men jeg kjører jo nyere 316 da, og i min bok har jo denne mer hester! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Jeg solgte jo akkurat min "316" compact.. Så vet hva det er å ha nyere "316" ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato320 Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 To nei.. Har da bare en.. Og en 316 med m5 motor.. hehe tipper jeg skal sitte på med deg mAZE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TCCW Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 sjekk bakgrunnen : http://www.youtube.com/watch?v=kN1t5Hdd ... ed&search= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 skulle likt og vist kor godt den røde der må gå... og ikke minst ss sin med 1000hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2006 Se der ja, der var den bak gitt.. hehe cato320: Sitte på? Tja, kanskje det lar seg ordne. hehe Kjell Rune: Den går gått. Spinner helt greit, men må få den til å gå bedre.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 skulle likt og vist kor godt den røde der må gå... Til sammenligning, min E30 med s50B30 (+ chip og grov eksos uten cat) og 3.64 diff går bedre (høyere slutthastighet) enn en orginal evo 6 tme på 0-1km strekning Jeg kjørte forøvrig testen av begge bilene, så sammenligningen er rett hehe.. Regner med denne røde går like bra, eller hakket bedre enn min, så den går jo bra! Men ikke "verst" selvfølgelig.. Morro banebil du har kjøpt maze Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 Alltid moro med nye biler. De var kjempetøffe. Blir spennende å se de i aksjon i sine rette elementer (les bane) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 1, 2006 Forfatter Share Skrevet November 1, 2006 Alltid moro med nye biler. De var kjempetøffe. Blir spennende å se de i aksjon i sine rette elementer (les bane) Der blir det nok bare en av dem å se gitt.. Den andre blir vel kanskje å se til utstilling. Den skal ihvertfall ikke brukes mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet November 2, 2006 Share Skrevet November 2, 2006 fader så fine biler du har anskaffet deg missunelig ! =D blir no filmer av denna "316" din til sommeren også da regner jeg/vi med ?? =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 2, 2006 Forfatter Share Skrevet November 2, 2006 fader så fine biler du har anskaffet deg missunelig ! =D blir no filmer av denna "316" din til sommeren også da regner jeg/vi med ?? =P Du kan nok regne med det blir noe film ja. Skal montere inn to kameraer i buret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet November 2, 2006 Share Skrevet November 2, 2006 Uff.. Den grønne såg ut som ei spyklyse etter ein heftig laurdagskveld! Og den røde ville eg aldri hatt, er jo ikkje baksete i den, kor skal du gjere av babsene? Du kunne jo ha hatt 1 sete ditt i bilen din du arimanni... Ville aldri hatt problem med kor babesa skulle sitte uansett... Neida, Are, du er ein damemagnet du!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet November 2, 2006 Share Skrevet November 2, 2006 håper du har holdt av plass til meg og? grattis! hadde ikke regnet med 2 nye biler etter den andre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå