chil Skrevet Oktober 30, 2006 Skrevet Oktober 30, 2006 "ny info" Altså når bilen ikke er starta og jeg pumber på bremsa blir den hard,og synker ikke til bunn. Mens når bilen er starta man jeg skyve pedalen helt til bunns.. Kan man lesre noe av dette?" Etter en ganske hard nedbremsing gitt pedalen helt til gulvet. Jeg har enda bremser, men pedalen må helt ned før jeg merker noe, og i tilegg er bremsene Svært! dårlige. Hva kan ha skjedd? har trommel brems bak og har misstanke om at disse "klossene" er veldig slitte, men noe slik kan jo ikke plutselig skje.. har lite penger så har ikke lyst til og ha bilen på verksted.. 518i 85mod, takk for tips
323i Skrevet Oktober 30, 2006 Skrevet Oktober 30, 2006 Lekasje?? Har væsken i bremsevæske beholderen sunket??
D.Toft Skrevet Oktober 30, 2006 Skrevet Oktober 30, 2006 se om du fremdeles har bremseveske i beholderen din, om ikke, har du lekkasje en plass, kan være stempelet på bakbremsene, eller sprukket rør/slange...
Tiller Skrevet Oktober 30, 2006 Skrevet Oktober 30, 2006 Hørest ut som om du kan ha en lekasje ja. Da skjer sånt plutselig. Ville fått sjekket det fort som mulig. Pluttselig sitter du der uten bremser idet hele tatt! Ikke morro!
chil Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2006 takker for svar .) angående bremseveska det som er så rart, kan ikke se at nivået på tanken er sunket noen ting.
Evopower Skrevet Oktober 30, 2006 Skrevet Oktober 30, 2006 sjekk under bilen etter lekkajer mens en trykker på pedalen. hvis dette er bra kan det være hovedsylinderen som ikke holder tett.
en325ic Skrevet Oktober 30, 2006 Skrevet Oktober 30, 2006 kan være hjulselyndern også! jkk opp biln så ser du på trommeln fra baksia å da ser du om du har lekasje
Ingebrigtsen Skrevet Oktober 30, 2006 Skrevet Oktober 30, 2006 Husk, det er som regel to kammere i bremsevæskebeholderen så man kan bli litt lurt hvis det er mye væske i det forreste kammeret, se nøye i bakkant av beholderen:)
chil Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2006 takk for alle tips . Huff hater og ikke ha tilgang på bukk, hadde gjort livet mye lettere
chil Skrevet November 2, 2006 Forfatter Skrevet November 2, 2006 Altså når bilen ikke er starta og jeg pumber på bremsa blir den hard,og synker ikke til bunn. Mens når bilen er starta man jeg skyve pedalen helt til bunns.. Kan man lesre noe av dette?
B.E.E. Skrevet November 2, 2006 Skrevet November 2, 2006 Jeg ville tippe hovedbremsesylinderen. Har samme problem på min(bare ikke fullt så galt) og tok kontakt med bremsespesialisten på Sandnes. Hvis hovedbremsesylinderen, eller rettere sagt simmeringene rundt stempelet er gåent, er det også mulig at bremsevesken vil kunne virke gromsete. Sjekk uansett dette i bremseveskebeholderen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå