Andreas1 Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 Vil alle normale reflektorer tåle oppgraderingen? Bytter man kun pæren i reflektoren/lampeholderen eller er det ting på selve lykten som må fikses også? Altså; Kan jeg bare ta ut dagens pære som på vanlig pærebytte og sette inn din xenonpære eller må man bygge om lampe/pæreholder? Vil det elektriske bare være å koble seg inn på dagens strøm + strøm til ballasterne fra batteriet/tenning? Ser du skriver nesten alle biler så da går det vel til spredere også? Setter pris på svar. . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 Andreas1, Man må ofte modde selve koppen på lykta litt, pga. ledningene som kommer inn. Ellers bruker du originalopplegget til pærene, og trenger altså bare bytte pæra, evt. modde holder og feste opp ballasten. Alle reflektorer skal tåle xenon-lyktene, for de avgir mindre varme enn standard halogen. De er kun på 35W, i motsetning til 55/60W på halogen. Xenonlyktene er faktisk såpass kalde at man må være litt mer obs på å skrape lykter på vinteren, fordi det ikke tiner så lett som med halogen. Ellers er det flere som selger billigere enn 2980,- som en oppi her nevnte, også under 1990,-. PS: Ikke for å ødelegge, men for å informere, så vil det nok også bli solgt xenonsett via bimmers snart. Har solgt ut noen prøvesett, og det ser ut som de som har kjøpt er veldig fornøyde. De vil bli billigere enn dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Oktober 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2006 ja som gunnar sier :med dette kittet kan man bygge rett over i org. lykt ødelegger ikke noe.skaffes også til tåkelys/spredere.. jeg har sett dybvik har sett til salgs for 2490.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 Det billigste jeg har funnet er 2000kr på PPF. De skulle være de billigste i sverige sa de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 Dette kan være intressant. Er disse settene slik at man ikke får noen feil meldinger på check controllen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Oktober 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2006 ja man kobler dette imot org. ledningsnett og det støtter alle biler med check controll.så når en pære ryker viser det som orginalt.eller på en bile uten lyser det i instrumentet som vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 eg ska ha et sett h1, finne jo ikkje billigare en detta!! Billigaste eg har fonne e 2980,- på dioder.no haha.. Du seie meg så. Va jo bra du leste denna tråden då, ellers hadde du jo aldri fått vita om detta tilbudet Men Tore, eg o ska ha ett sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Oktober 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2006 eg ska ha et sett h1, finne jo ikkje billigare en detta!! Billigaste eg har fonne e 2980,- på dioder.no haha.. Du seie meg så. Va jo bra du leste denna tråden då, ellers hadde du jo aldri fått vita om detta tilbudet Men Tore, eg o ska ha ett sett. iorden det torbjørn!ps- du bør ha i fjernlysa også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 Og dette vil ogsa passe sorte DE lykter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet November 1, 2006 Forfatter Share Skrevet November 1, 2006 Om du lager ett bra tilbud på bixenon for 3000 eller der i området så kan vi ha en deal jeg skal komme med et tilbud for kjøre og fjernlys siden alle bmw har to lykter..dette kommer snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 eg ska ha et sett h1, finne jo ikkje billigare en detta!! Billigaste eg har fonne e 2980,- på dioder.no haha.. Du seie meg så. Va jo bra du leste denna tråden då, ellers hadde du jo aldri fått vita om detta tilbudet Men Tore, eg o ska ha ett sett. iorden det torbjørn!ps- du bør ha i fjernlysa også Og ikkje minst i grøftalyså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet November 1, 2006 Forfatter Share Skrevet November 1, 2006 det skal vi ordne vetdu:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe36i Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 hvilket merke er dette? Hvordan er de i forrhold til andre typer xenon pærer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 ja som gunnar sier :med dette kittet kan man bygge rett over i org. lykt ødelegger ikke noe.skaffes også til tåkelys/spredere..jeg har sett dybvik har sett til salgs for 2490.- På E39 er det ikke plug&play da den har noen sære kopper som pærene står i og disse må moddes en del for at de skal passe.. Men har du en dremel for hånden eller lignende så er det lett å fikse.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 Og dette vil ogsa passe sorte DE lykter? Passer finfint uten modifikasjoner har Xenon sats i min E34 med Sorte DE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg