Hakon Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 Dekk til E60 530d ? Jeg skal ha de beste... hvilke er det ? (16") Tusen takk for hjelpen. Mvh Håkon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 Sommerdekk? Piggdekk? Piggfri? R-dekk? Ingen dekk er "de beste". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 1, 2006 Forfatter Share Skrevet November 1, 2006 Var nok vinterdekk jeg var ute efter ja... og selvsagt uten pigger. Noen som har forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 Testvinnerene ContiVikingContact 3 eller Nokian Hakkapeliitta RSi. Jeg har sistnevnte, og er godt fornøyd. (Mine er i dimmensjon 225/40-18 ) http://www.motor.no/pdf/M806_DEKKTEST.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 Har Nokian Hakkapelita RSi på min med 225/55 R 16 og er meget fornøyd med de. Vant blandt annet testen av TV2 hjelper deg for en liten stund siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 1, 2006 Forfatter Share Skrevet November 1, 2006 Fått tilbud om noe Blizzak-greier... er det noe ok ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 Hakkapelitta har tidligere vært dårlige greier på tunge biler (ustabile) men det er mulig dette er rettet opp med RSi? Continental har jeg veldig god erfaring med men de kan spore litt men ikke noe plagsomt. Gislaved Soft Frost har også kommet godt ut av tester samt at mange skryter fælt av de. Jeg ville kjøpt Continental eller Gislaved. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 Nå har ikke jeg hatt de forrige Hakkapelita dekkene, men RSi dekkene anbefales virkelig. Det må ha rettet seg opp på RSi, da jeg har kjørt med disse dekkene bilen min (1950kg! iht. vegvesenets vekt) da den hadde en relativt stor vekt. Fungerte bra og da var turen opp på fjellet - ligger godt og kommer seg godt frem.. Jeg er hvertfall ikke i tvil - Nokian Hakkapelita RSi hadde vært mitt valg om jeg skulle ha kjøpt nye vinterdekk, men jeg tviler ikke på at både Continental og det andre merket er gode dekk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 Testvinnerene ContiVikingContact 3 eller Nokian Hakkapeliitta RSi.Jeg har sistnevnte, og er godt fornøyd. (Mine er i dimmensjon 225/40-18 ) http://www.motor.no/pdf/M806_DEKKTEST.pdf Hvor kjøpte du disse og hva måtte du betale, jeg trenger noe lignende til den nye bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 De kjøpte jeg på Dekkmann Sjølyst ifjor. Betalte ca 10K, da med montering og balansering. Har du kjøpt den Facelift 320Ci'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 De kjøpte jeg på Dekkmann Sjølyst ifjor.Betalte ca 10K, da med montering og balansering. Har du kjøpt den Facelift 320Ci'n? jepp, får den til uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå