Gå til innhold

sort og oransj 997 gt3 rs i oslo...

milhouse
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sverger vanligvis til BMW men herregud altså, Porsche er Porsche!! SYK den var rå! :D

For en überfet Porsche... 8) ... Porsche er Porsche... BMW er noe annet. Jeg sier som forumtraveren Wendtan i Autopower: "Gillar dock Porsche minst lika mycket som BMW, så någon sann märkesentusiast är jag tydligen inte enligt expertisen"... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er mange biler som kommer seg unna med å være sort med en del oransje detaljer som denne!? Men den er så sinnsykt fet og lyden var helt konge.

Men det var to ting som jeg ikke likte med den. Det ene er at bremsene er røde og det ble ikke så fint med oransje felger. Det andre er at pottene kommer ut i midten. I garasje annlegget der jeg bor står det ganske ofte en hvit 997 4s med gt3 styling og den har mye fetere potter.

Skal ta med en tur ned i garasjen og ta noen bilder av noen av bilen som står der en dag. Er helt sykt til tider...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice!!! Jeg ville hatt'n i orange med svarte detaljer... http://www.porsche.com/all/911gt3rs/germany.aspx

Stilig introfilm... tar litt tid å loade, men er vel verdt å vente på... :P... Jeg har faktisk vært på Porsche´s utviklingssenter i Weissach. Det var i forbindelse med introduksjonen av Porsche 928 S4 i 1987... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Porsche har klart å laget et nytt kunstverk :D :D :D GT3 RS er favoritt porschen min =) (Untatt 74' 911 CarreraRS3.0 =) )

Jeg så faktisk en 997 911 Turbo idag, men rakk ikke ta bilde av den, siden den kjørte FORBI(rart det der) meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Porsche har klart å laget et nytt kunstverk :D :D :D GT3 RS er favoritt porschen min =) (Untatt 74' 911 CarreraRS3.0 =) )

Jeg så faktisk en 997 911 Turbo idag, men rakk ikke ta bilde av den, siden den kjørte FORBI(rart det der) meg :P

Porsche 911 RS 3.0 er helt klart en favoritt, men blandt feinsmeckere er det faktisk Porsche 911 RS 2,7 "Ducktail" (1972-73) som er den helt store modellen. De få originale som finnes omsettes for store summer... :D

73_RS_800.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går denne i forhold til en 997 911 turbo da? Denne er vel raskere vel ?

Turbo'en går som ett jævla uvær i alle fall ( in a good way taht is)

Jeg syns Porsche har begynt å bevege seg i riktig retning nu de siste årene. Veldig mange tøffe modeller de har ute om dagen. Eneste jeg strengt tatt ikke liker er Porsche Cayman, eller hva den nu heter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...