Gå til innhold

sort og oransj 997 gt3 rs i oslo...

milhouse
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Orange og sort er en kul fargekombi på en sånn bil.

BTW:så leveres bilene med 2 sett sikkerhetsbelter, et sett røde belter og et sett blå belter 8) + at panseret som er av carbon er ulakkert på undersiden,så man kan se veven i carbonen :P En annen kul ting er at når enn "gasser opp" turtallet kan man se at bakruta som er av plastikk buer seg opp etter turtallet :headbang:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Porsche er en oppblåst boble og BMW er BMW

Du vet tydeligvis hva du snakker om... kan du fortelle oss mer om Porsche 997 ?... :wink:

Den var for å provosere, noe jeg tror du skjønte :wink:

Porsche er tøft det. Aldri kjørt en porsche før, men liker designet på 911 og hekkmotor. Spesielt det at de som har kjørt de nye sier de virkelig har fått til det med vektfordeling og kjøreegenskaper! Porsche har jo historie på seg til ikke å være noe for amatører som ikke kjenner de. Veldig bra helt på grensa, men går du for langt er du fort medlem av harpegjengen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Porsche er tøft det. Aldri kjørt en porsche før, men liker designet på 911 og hekkmotor. Spesielt det at de som har kjørt de nye sier de virkelig har fått til det med vektfordeling og kjøreegenskaper! Porsche har jo historie på seg til ikke å være noe for amatører som ikke kjenner de. Veldig bra helt på grensa, men går du for langt er du fort medlem av harpegjengen :D

Joda... jeg skjønte at du bare var ute etter å provosere, men saken er at dagens Porscher på mange måter har bedre kjøreegenskaper enn BMW´s modeller... spesielt 997 Carrera 4 modellene. Gamle 911 modeller var imidlertid absolut kritiske på grensen og krevde baller av titan hvis de skulle kjøres 100%. De frontmotoriserte Porschemodellene 924, 928, 944 og 968 hadde alle betydelig bedre kjøreegenskaper enn de samtidige BMW modellene på 80 og første halvdel av 90-tallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda... jeg skjønte at du bare var ute etter å provosere, men saken er at dagens Porscher på mange måter har bedre kjøreegenskaper enn BMW´s modeller... spesielt 997 Carrera 4 modellene. Gamle 911 modeller var imidlertid absolut kritiske på grensen og krevde baller av titan hvis de skulle kjøres 100%. De frontmotoriserte Porschemodellene 924, 928, 944 og 968 hadde alle betydelig bedre kjøreegenskaper enn de samtidige BMW modellene på 80 og første halvdel av 90-tallet.

Kan være. Men noe som ødelegger mye for Porsche for min del(spes de eldre modellene) er det kjedelige interiøret. De kunne gjort litt mer ut av det. Selv om porsche entusisiaster sikkert mener det SKAL være sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være. Men noe som ødelegger mye for Porsche for min del(spes de eldre modellene) er det kjedelige interiøret. De kunne gjort litt mer ut av det. Selv om porsche entusisiaster sikkert mener det SKAL være sånn.

Jeg vet ikke helt hva du mener med det kjedelige interiøret... for Porsche har hatt ganske mange tildels svært forskjellige interiører opp gjennom tidene... :?.... her er noen eksempler:

Porsche 911 - et tidlig 70-tall interiør

911_old.jpg

Porsche 911 - et 80-talls interiør

911_classic.jpg

Porsche 924 og 944 (før faceliften i 1985)

924_og_944.jpg

Porsche 944 (etter faceliften i 1985) og tildels 968

944_G_001.jpg

Porsche 928

928_G.jpg

Porsche 996 (911) og tildels Boxster

996_G.jpg

Porsche 996 GT3 RS (911)

996GT3RS.jpg

Porsche 997 (911)

997_G.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men dere må ikke tro jeg ikke har noen som helst sans for porsche av den grunn. Disse modellene er min favoritt: http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... =7&tot=134

Modellen på denne linken er mer eller mindre 100% uoriginal/ombygget... og i mine øyne absolut ingenting verdt... :?... slik skal en original Porsche 911 fra 1971-74 se ut... 8)

911_1973_74.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men dere må ikke tro jeg ikke har noen som helst sans for porsche av den grunn. Disse modellene er min favoritt: http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... =7&tot=134

Modellen på denne linken er mer eller mindre 100% uoriginal/ombygget... og i mine øyne absolut ingenting verdt... :?... slik skal en original Porsche 911 fra 1971-74 se ut... 8)

911_1973_74.jpg

Den er jo mye tøffere enn den du la ut :wink: men det er klart det er morsomt med orginal bil :)

Skal jeg bruke mye penger på en bil blir det nok en slik som dette:

http://www.jellejanvanveelen.nl/gfx/pho ... e13928.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... skal jeg bruke mange penger på en bil kan f.eks en Porsche 911 RS 2,7 "Ducktail" være en mulighet. Alternativt kunne jeg ha tenkt meg en Mercedes-Benz W109 300SEL 6,3... 8)

Porsche 911 RS 2,7 "Ducktail" (1972-74)

911_carrera.jpg

Mercedes-Benz W109 300SEL 6,3 (1968-71)

DSCN7422_b800_2q.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ductale porscha er rå!! Hva var det av motor(er) i den?

Motoren i 911 RS 2,7 "Ducktail" er en boxersekser på 2687 cm3 som yter 210 HK ved 6300 rpm og 274 Nm ved 5100 rpm. Vekten på bilen er ca. 960 Kg og 0-100 Km/t tar derfor ikke mer enn 5,7 sekunder. Topphastigheten er 245 Km/t.

Mercedes-Benz W109 300SEL 6,3 er nesten like imponerende. Motoren er en V8 på 6834 cm3 som yter 300 HK ved 4000 rpm og 502 Nm ved 2800 rpm. 0-100 Km/t går løs på 6,5 sekunder og topphastigheten er 220 Km/t.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...