Gå til innhold

m52 innsug (2,8L) - Solgt.. For 59,- og kebabrull+brus

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe den kebaben er kjempe kald når du får den ifra meg:) er jo 4-5 timer unna der du bor..:) om eg sender den da:)

har du nokon bilder av den? kan henda du får ein redbull boks oxo med den rulle kebaben:)

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Har ikke bilde av innsuget nei. Men det ser ut som ett helt vanlig innsug fra en m52 motor. :) Helt dønn strøken plastikk tror jeg til og med.. :D

Skrevet
hehe den kebaben er kjempe kald når du får den ifra meg:) er jo 4-5 timer unna der du bor..:) om eg sender den da:)

har du nokon bilder av den? kan henda du får ein redbull boks oxo med den rulle kebaben:)

Hehe, bra dere ikke bor enda lengre vekke da.

Hadde nok blitt en sur kebab skulle du sendt den i posten. :puppydogeyes:

Skrevet

Se her ja, da har vi en vinner da gitt..... :D

Og det ble: TECK med sine 59,- kebarrull og 1,5L cola. :) Da tar jeg en Solo istedenfor..

Grattis.. Det må leveres innen en uke. Så jeg må ha kebab'n i hende innen nesten fredag..

Da kan vi møtes på San Marino på Gjøvik en eller annen dag i neste uke da. Du får bestemme dato.

Og en kebab koster på Gjøvik 70,- eller 75,- tror jeg.. 80,- med ekstra kebabkjøtt.. Den er forresten drit digg....

Skrevet
men faan.. jeg har jo ingen bil jo mann. hmm.. om Oddis kan være en mellommann a? hehe..

Oddis kan være med på lasset han serru.. Så send på ei sms den dagen det passer.. Tirsdag er gull for meg tror jeg. Da har frua fri fra jobben også, så kan hun være med på en "sosial en" på ex.Happy Time å..

Skrevet

Fy faen så jævlig bra.Selge bmw deler for kebab skal jeg også begynne med.Dette er en tråd de fra andre bilforum kommer til å linke til når de kommer med påstanden:BMW=Kebab-tralle.

Skrevet

ja, jeg er med på den. et kebabspisertreff for kebabtralle eiere :lol:

hmm. ja, jeg skal høre med oddis om han kan overlevere kebab'n og de 59,- blir vanskelig for meg å reise til gjøvik med offentlig kommunikasjon

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...