bmwcoupe Skrevet Mars 18, 2007 Skrevet Mars 18, 2007 Halo.. Dette vart en fin farge på bilen;) Jeg har vurdert å kjøpe meg en E30 prosjekt bil selv og lurer bare på hvor mye det sånn ca koster og overhale bilen helt?? gjør det meste selv men må sikkert ha noen deler og lakering koster og lurer bare på sånn ca hvor mye du har brukt på den når du er ferdig.. Jeg er bare en 17åring som går på skole så er ikke av de rikeste:D
arne-vig Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Skrevet Mars 20, 2007 Vet ikke helt hvor mye det har kostet meg ennå, men alt koster jo. Men så er det en veldig kjekk hobby og. Gleder meg nesten ikke til den er ferdig- pleier og bli fort lei.. Her er noen nye oppdateringer fra helgens innsats. Nå er alle delene klare til lakkering. Panser, dører, bakluke, spoiler ,speil, lister, håndtak og fangere. Mye arbeid.
Mirakulix Skrevet Mars 20, 2007 Skrevet Mars 20, 2007 Sinnsyk rå farge. Tror dette blir uhyre bra Tror du har litt mer blåkjær i fargen enn jeg har på min bil. veldig bra
arne-vig Skrevet Mars 23, 2007 Forfatter Skrevet Mars 23, 2007 Ja, det går framover iallefall, planen er og ha den på skilt til mai en gang. Det bør vel gå greit. Dette er sånn bilen så ut ved henting. Har skjedd en del siden da.. Kjekt og se. Nå i helgen blir restene av bilen lakkert, kommer til og bli montert så og si ferdig neste uke, da kommer det bilder..
Rotty Skrevet Mars 23, 2007 Skrevet Mars 23, 2007 Fytti, du er en effektiv man blir jæsklig bra dette STÅ PÅ.
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Mars 23, 2007 Skrevet Mars 23, 2007 En ganske så stor forandring der ja
arne-vig Skrevet April 9, 2007 Forfatter Skrevet April 9, 2007 Nå var det på tide med en ny oppdatering. Tok en stund før delene ble lakkert, men det gjorde egentlig ikke så mye- alt måtte jo monteres før den tid uansett. Så nå er den ferdig montert, mangler kun og få satt i ny frontrute og ta eu kontroll, så er den forhåpentligsvis på veien. Her er noe som alle liker : Bilder. Der var motoren på plass! Begynner og ligne veldig på en bil igjen. Garasjen lever endelig opptil merkene på veggen.. BMW emblem som er blitt byttet ut gjennom tiden. Nå venter jeg bare på skilt, så kommer neste oppdatering. Kan jo hende jeg gjør oppdateringer etter hvert, sånn som sort interiør med skinn osv. Må ha noe og gjøre med bilen ,hvis ikke blir jeg fort lei. Men syns det passer greit med blått interiør og i denne bilen, siden fargen er blå/svart.
Blekkulf Skrevet April 9, 2007 Skrevet April 9, 2007 Fin farge du har fått på bilen din:) Syns facelift modellene skal se ut sånn som din gjør. Ikke hive på en masse med plastikk styling. Men hvis du vil ha noe og gjøre. Da kan du jo skaffa hvite blinklys både i front og i skjermer. Og kansje lete etter svart skinn-interiør ?
Sandersen Skrevet April 9, 2007 Skrevet April 9, 2007 Syntes det er så koselig og se folk som passer godt på e30'er
arne-vig Skrevet April 10, 2007 Forfatter Skrevet April 10, 2007 Jeg skal nok få på hvite blinklys en gang, kjøper nok når jeg kommer over noen, skal og få xenon lys. Skinn hadde vært veldig kjekt, men ikke øverst på listen. Skulle fått tak i komplett servo først. Hengerfestet blir på det- eneste som viser er kulen, koblingsboksen blir helt skjult under fangeren- originalt. Skal dra på en båt til sommeren og da er det kjekt og ha.
kamindre Skrevet April 10, 2007 Skrevet April 10, 2007 Jeg skal nok få på hvite blinklys en gang, kjøper nok når jeg kommer over noen, skal og få xenon lys. Skinn hadde vært veldig kjekt, men ikke øverst på listen. Skulle fått tak i komplett servo først.Hengerfestet blir på det- eneste som viser er kulen, koblingsboksen blir helt skjult under fangeren- originalt. Skal dra på en båt til sommeren og da er det kjekt og ha. Hehe, ja når du faktisk har tenkt å bruke hengerfestet så er det jo greit å ha det der... Må ha båt i matchende farge som bilen nå da
arne-vig Skrevet Mai 18, 2007 Forfatter Skrevet Mai 18, 2007 Bilen er ferdig, endelig. Har faktisk kun brukt den når det har vært opphold og fint vær.. - kanskje litt ekstremt. Men kjekt og alltid ha den ren. Når jeg var på biltilsynet på eu konroll og myndighetskontroll sa de bare at denne trenger visst ikke så nøye sjekk- ALT e jo nytt her Kjekt og ha den ren under og.. Men sånn allikevel så har jeg fått på xenon lys- veldig behagelig lys. Nå er det eneste som mangler og få finjustert motoren, er ikke helt frisk ved bånn gasspådrag, men den skal på verksted på mandag- så da blir det bra. Ellers så har jeg ekstremt lyst og kjøpe en M52 B28 eller en M54 B30 og sette oppi, men vet at dette er litt mer arbeid enn med eldre M52 motorer, sånn som flere andre har gjort. Men med M54 B30 motoren er det 231 hk originalt.. Men får se en gang. Kjøper jeg motor, så skal jeg definitivt investere i servo anlegg også.. Sånn ble gliset, jeg er iallefall veldig fornøyd! Først et bilde av vanlige frontlys pærer(ja, vet at den ene reflektoren var dårlig her,men den er skiftet ut nå..) Og så ett med nye xenon pærer. Her er den før den fikk carbonmerke på panser og hvite blinklykter. Eksosen er blitt modifisert etter dette bildet Og sånn er den akkurat nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå