R Andersen Skrevet November 2, 2006 Share Skrevet November 2, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 2, 2006 Share Skrevet November 2, 2006 Skamrå er den... og ser jeg Porschebremser også ?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 2, 2006 Share Skrevet November 2, 2006 Den var kanon tøff. Den fargen kledde bilen meget godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Fredrik Skrevet November 2, 2006 Share Skrevet November 2, 2006 Eg vil ha!!! Någe av det fineste jeg har sitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvåg Hansen Skrevet November 2, 2006 Share Skrevet November 2, 2006 Nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 2, 2006 Forfatter Share Skrevet November 2, 2006 Den var kanon tøff. Den fargen kledde bilen meget godt. Lurer på hvordan den vil være på en E30 M3..? og ser jeg Porschebremser også ?... Kun det beste er godt nok.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 2, 2006 Share Skrevet November 2, 2006 Lurer på hvordan den vil være på en E30 M3..? Tja si det. Kanskje vi skal prøve det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet November 2, 2006 Share Skrevet November 2, 2006 Skam rååå bil, men hvorfor et "ødeleggende" AC Schnitzer merke i fronten?! Pent med lakkerte lykteinnsatser også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet November 2, 2006 Share Skrevet November 2, 2006 Meget rå! Store karbonflater, riktig farge og ikke minst riktige felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet November 2, 2006 Share Skrevet November 2, 2006 Damn Noe av det råeste jeg har sett. Helt nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 2, 2006 Share Skrevet November 2, 2006 Skam rååå bil, men hvorfor et "ødeleggende" AC Schnitzer merke i fronten?! Jeg er normalt ikke begeistret for div. krimskrams på biler, men akkurat i dette tilfellet likte jeg faktisk AC Schnitzer merket på grillen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet November 2, 2006 Share Skrevet November 2, 2006 Er dette en metallicfarge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 2, 2006 Forfatter Share Skrevet November 2, 2006 Er dette en metallicfarge? Nei, det er vanlig lakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet November 2, 2006 Share Skrevet November 2, 2006 Denne var helt RÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 2, 2006 Share Skrevet November 2, 2006 Denne bilen så rotete ut. Mye tøffere å ha en helt vanlig E46 M3 som ikke er så jævlig skrikete ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå