Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

på min e46 er det bara å la den stå i stille helt til høyre.. da slokker lysene når jeg stopper lysene.. denne er kjøpt ny i norge.. kjørelys skal være std på norsk kjøpte biler

Skrevet
på min e46 er det bara å la den stå i stille helt til høyre.. da slokker lysene når jeg stopper lysene.. denne er kjøpt ny i norge.. kjørelys skal være std på norsk kjøpte biler

Slik er det desverre ikke på biler fra Tyskland, det er det jeg må få fikset på, bare håper de ikke skal ha 500 eller noe, for da driter jeg i det.

Skrevet
Bare for å ikke misforstå hverandre, men hvilken av knappene var det du mente?

Jeg tenker på den knappen man velger lys med (AE/kjørelys, etc)

Om man kommer borti den med kneet kan man presse den inn, og når man drar i den smetter den på plass. Grunnen til at vi diskuterte det var at det så ut som det samme hadde skjedd på din bil.

Skrevet

På min 1994 320i som er importert fra tyskland må jeg vri om lysbryteren for å få den til å skru på kjørelyset da det ikke her påbudt med kjørelys i tyskland, er det mulighet til å reise innom en BMW forhandler for å få de til å fikse dette til "norsk versjon" ?

Skrevet

Slik er det desverre ikke på biler fra Tyskland, det er det jeg må få fikset på, bare håper de ikke skal ha 500 eller noe, for da driter jeg i det.

Nei, slik er det ikke på biler fra Tyskland. Du har vel sånn at du må sette skru saken til lysene rett opp når du slår av bilen?

Sånn hadde jeg det, inntil jeg hadde den på service. Da ble det fikset, så nå står skru saken hele tiden helt til høyre. :)

Syns det er mye lettere enn å slå av og på hele tiden.

Skrevet
På min 1994 320i som er importert fra tyskland må jeg vri om lysbryteren for å få den til å skru på kjørelyset da det ikke her påbudt med kjørelys i tyskland, er det mulighet til å reise innom en BMW forhandler for å få de til å fikse dette til "norsk versjon" ?

Ja, det er mulig :)

Skrevet

Nei, slik er det ikke på biler fra Tyskland. Du har vel sånn at du må sette skru saken til lysene rett opp når du slår av bilen?

Sånn hadde jeg det, inntil jeg hadde den på service. Da ble det fikset, så nå står skru saken hele tiden helt til høyre. :)

Syns det er mye lettere enn å slå av og på hele tiden.

Slik vil jeg ha det også. Har kjøpt 4 biler på Stenshagen så håper de kan fikse det tilnærmet "gratis" for meg.

Skrevet

Ingen ting feil med vribryteren håkon. Det stemmer at det er slik på Tyske biler og sånn er det på min også. Hvis jeg ønsker Automatisk kjørelys er det bare å ha bryteren til venstre hele tiden. Jeg hadde tenkt til å gjøre sånn som dere sier, men ombestemte meg - selv om det ikke hadde kostet meg noe..

Skrevet
Slik vil jeg ha det også. Har kjøpt 4 biler på Stenshagen så håper de kan fikse det tilnærmet "gratis" for meg.

Ja, det burde du. :) Hvilken Stenshagen forhandler er det?

På skøyen

Skrevet
Noen som vet hva som må til for at jeg skal slippe å skru av lysene etter jeg har skrudd av tenningen, med andre ord lysbryteren kan stå "på" hele tiden, dette er en E46

På min Compact e-46 skal lysene stå på hele tiden, litt uvant i forhold til mange andre bil modeller. Men er ikke dette standard på alle E-46 da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...