Arild G. Skrevet November 4, 2006 Share Skrevet November 4, 2006 noen her som kjenner til najtrox? han heter EVEN til fornavn og bor en plass som heter HJERA, 2070 DAL. ser i profilen hans at det står bosted: dubai. noen som vet om det stemmer? http://www.bimmers.no/profile.php?mode=viewprofile&u=3426 eventuelt noen her som kjenner han som vet om det går an å komme i kontakt med han? han svarer vertfall ikke på telefon eller pm lengre. saken er at han kjøpte et e36 interiør av meg for 3 månder siden uten å gjøre opp for seg. er hakket før jeg anmelder han nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet November 4, 2006 Share Skrevet November 4, 2006 Kanskje han er litt schizofren? Avatar sier Dubai Du sier Hjera, 2070 DAL Han selv sier Eisvoll: Noen sitater fra ting han har skrevet: Skrevet: Søn Aug 27, 2006 10:55 Tittel: Hehe bor i eidsvoll. Så er et stykke gitt, men det kan alltids ordnes. Supert med bilder Er det mye jobb å konvertere til manuell eller? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=28198&highlight= Vel etter å ha hatt bilen på autozentrum på Gardermoen En annen mail-adresse man kunne spore i innleggene hans er najtrox@gmail.com Nå ligger vel kanskje Dal og Eidsvoll ikke så langt ifra hverandre, men det er jo litt lenger til Dubai... Håper det ikke var dyre greiene? Siden dette sikkert er kjipeland for begge parter så kan du jo benytte informasjonen han selv har gitt over her + evnt sjekke der han har har bilen sin på service først? Lykke til . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 4, 2006 Share Skrevet November 4, 2006 Nå ligger vel kanskje Dal og Eidsvoll ikke så langt ifra hverandre, men det er jo litt lenger til Dubai...Håper det ikke var dyre greiene? Dal er et tettsted som ligger i Eidsvoll kommune.. 2070 tilhører forresten Råholdt og 2072 tilhører Dal.. Du har vel navn å telefonnummer på denne personen, så hva med å søke på navnet hans å få tak i hjem-telefonnummer til vedkommende - hvis han har. Evt. se om du kan komme i kontakt med søsken, foreldre etc.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.Wenaas Skrevet November 4, 2006 Share Skrevet November 4, 2006 Hjera er rett ved Dal det! Jeg bor på Råholt, ca. 5 min unna. Kan si det sånn at Dal folk er ikke verdt mer en motorolje fra Biltema! Styr unna... PM meg navn og tlfnr., kanskje jeg kjenner til fyren Arild G. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå