Ole@Automote Skrevet November 6, 2006 Skrevet November 6, 2006 Hva tror gutta om det kittet her Vil det fungere greit på en 325? Vurderer å kjøpe det http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1299324#top
Espenlis Skrevet November 6, 2006 Skrevet November 6, 2006 Et lite spm, kanskje OT, men den manifoilen der passer vel ikke til 320 86-90? Blander jeg veldig nå, eller hadde de ikke en 4er?
Ole@Automote Skrevet November 6, 2006 Forfatter Skrevet November 6, 2006 Et lite spm, kanskje OT, men den manifoilen der passer vel ikke til 320 86-90? Blander jeg veldig nå, eller hadde de ikke en 4er? Det var vell noen tidligere 3 serier som hadde 4`er tror jeg Har lite peilig på den elste 3 serien, sikkert noen på forumet som veit det her
Fredrik Skrevet November 6, 2006 Skrevet November 6, 2006 Et lite spm, kanskje OT, men den manifoilen der passer vel ikke til 320 86-90? Blander jeg veldig nå, eller hadde de ikke en 4er? Det var vell noen tidligere 3 serier som hadde 4`er tror jeg Har lite peilig på den elste 3 serien, sikkert noen på forumet som veit det her E21... eller den første 3-serien hadde bl.a en 320 med en firesylindret motor.
Ole@Automote Skrevet November 6, 2006 Forfatter Skrevet November 6, 2006 Og der kom det svar fra BMW leksikonet tok ikke lang tid Kjempe greit å ha sånne personer som deg her Fredrik
Kjell Rune Skrevet November 6, 2006 Skrevet November 6, 2006 og e12 hadde vel 520 med 4er og mener jeg.
Fredrik Skrevet November 6, 2006 Skrevet November 6, 2006 og e12 hadde vel 520 med 4er og mener jeg. Det er korrekt... M10 var montert i E12 også, men den modellen var ikke en 3-serie...
Kjell Rune Skrevet November 6, 2006 Skrevet November 6, 2006 he he så sant så sant... tillegsopplysning haha men det virket jo billig vertfall.
Ole@Automote Skrevet November 6, 2006 Forfatter Skrevet November 6, 2006 Sikkert no skrammel det turbo settet men jeg skal prøve det og se hvordan det funker Kan legge ut en prosjekt tråd om det der Burde være gjort på ett par dager å få inn no sånt. Eller? Hvor tar jeg olje tur fra?? noen som veit?
bimmerdude Skrevet November 7, 2006 Skrevet November 7, 2006 grenrøret ser veldig bra ut.... men lurer litt på om det får plasse egentlig.. ser litt stort ut.. er ganske trangt på eksossiden.. kanskje derfor han selger det?
Ole@Automote Skrevet November 7, 2006 Forfatter Skrevet November 7, 2006 grenrøret ser veldig bra ut.... men lurer litt på om det får plasse egentlig.. ser litt stort ut.. er ganske trangt på eksossiden.. kanskje derfor han selger det? Vi får se jeg har kjøpt det uansett
2RE_Racing Skrevet November 7, 2006 Skrevet November 7, 2006 Enig med bimmerdude her. Skeptisk til at det blir plass.. Det er vel bare bortimot 10 cm å gå på.. autoart: Olje henter du fra uttaket til oljetrykksbryteren, med en Y eller T eller lignende..
Ole@Automote Skrevet November 7, 2006 Forfatter Skrevet November 7, 2006 Enig med bimmerdude her. Skeptisk til at det blir plass.. Det er vel bare bortimot 10 cm å gå på.. autoart: Olje henter du fra uttaket til oljetrykksbryteren, med en Y eller T eller lignende.. Skal vel klare å lure det til:-) får fram med sveise aparatet hvis det ikke går:-) hadde vært tøft å fått halve turboen opp gjennom panseret Takk for tippset med oljen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå