Litjhaug Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 M-tech 2 e fint d ja... Har så løst på e30 sjøl æ altså.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2008 Har flyttet spjeldet på innsuget så det blir lettere å dra intercoolerrørene. Vill tro det er bedre å sette det i midten av innsugsrørene inni innsuget+ at det var den beste plasseringen pga gassvaieren. Plate over original plassering. Ny plassering. Borra ett hull og synes gassvaieranordningen ble genial. (stolt) Har også makka fram (SNØ ) bilen med m102 motorn i nå og regner med å få dratt den inn i garasjen imorgen for demontering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 er tingen Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 kommer dette til å funke då Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2008 Innsuget vill funke ja, flere som har gjort dette. Da er 745'en kommet i hus! Den kom i hus ved egen maskin:D Den ser nesten litt trist ut. Har stått ute i 3 år og det vises. Har startet den ett par ganger i halvåret og har aldri hatt startvansker. En kompis er ivrig Dårlig bilde, men motoren ser ut til å være i god stand. På telleren står det 153.000km. Godt gjort på en 1981 model. M3'n har fått vintersko på og må stå ute ett par dager til motorn er ute av 745'en. Imorgen skal motorn løftes ut da alt ble løsnet ikveld. Må si det er fryktelig trangt selv i 7'ern. Blir spennende å se hvor trangt det blir i 3'ern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heltn Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 Speila tar form. Var veldig stor glippe mellom speil og brakket. Hei! Hvor kjøpte du disse speilene? Ser bra ut, bare og stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2008 Kjøpte de på www.maxam-tuning.com Ble stor glippe mellom brakett og speil, men med litt sliping skruing å spakkling ble de ganske bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 Kisse e iveri på Bimmer vettø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 Har dreid meg exentriske bærearmsforinger foran i type hvit/blank plast som brukes som foringer, reimhjul, tannhjul i rullebånd o.lHva materialet heter må gudene vite Noen som vet? . Det må være nylon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2008 Da er motorn ute Er 8 minus ute idag så skruer litt og er inne og varmer meg imellom, Blir så sykt trangt med porten lukket. Min venn ved navn kkk27 som fortjener en god poleringsklem:wink: Da er det eksos og bremseservon igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 er det bare hos meg eller er det flere som ikke får fram bildene edit, bildene vises nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 Her funker bildene helt fint iallefall.. Ser bra ut det her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 Rått prosjekt Rogern blir den å se på treff til sommern da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 Dette blir bra. Men må bare si att det blir drit trangt irunt wg og turbo. Bør kappe av forsterkninga på dempertårnet desverre. Men det går! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2008 Rått prosjekt Rogern blir den å se på treff til sommern da? Takk for det. Skal teste den litt på lånkebanen før jeg drar lengre til treff. Har veldig lyst til å dra til mo i rana på artic circle. Skal ikke se bort ifra at det blir en tur sørover også. Dette blir bra. Men må bare si att det blir drit trangt irunt wg og turbo. Bør kappe av forsterkninga på dempertårnet desverre. Men det går! Har en plan om å flytte wastegaten opp der batteriet sto. Lager 2 nye flenser og drar ett rør opp dit og forlenger røret ned til eksosen. Om det går har jeg ikke prøvd ennå. men bilder kommer. Ikveld har jeg vasket litt motordeler, Bunnpanne fra e34 etc. Imorgen skal jeg henge motorn opp i motorbokk og vaske den og flytte over litt deler så den passer i e30'en. Bare sååååå mye likere å skru enn å pusse å sparkle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 Hørest ikke dumt ut nei. Men når du først skal gjøre det,er det lurt og hå på en annen wg. for den orginale suger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå