Gå til innhold

E30 "Bigblock" turbo.


Rogern
 Share

Anbefalte innlegg

Klar t oppstart da? E du heim no eller?

Tjars klar og klar, har ikke sett på bilen på noen mnd men kommer hjem på tirsdag. Blir nok litt skruing nå ja. Motorn dro på startern å fikk bensin, men ingen gnist sist jeg så på den så er nok bare en bagatell (håper jeg)

Har forresten kjøpt ett sett til med skrudde oz-racing felger til bilen (kjøper opp alle settene jeg finner til en billig penge :wink: ) Som skal pusses opp.

Disse er 8 og 9x17, bilder kommer snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du montert følerne på girkassa da? hehe du kan ha byttet om de kontaktene isåfall

Er ikke girkassefølere i denne, bruker originalt gammelt l-jetronic å der ligger det i fordelern... Men tips mottas med takk :wink:

Har funnet på ett annet forum att en hadde brudd mellom coil og hjerne på minuskabeln så skal sjekke det når jeg kommer hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

har du "funnet" gnisten?

kan det ikke være en av tennings "boksene" eller moduler som det så fint heter...jeg plagdes med dette hadde bil med til strandveien auto osv,men de sa at det bare skulle være EN boks,og at kontakten som var til overs var til annen type...fant til slutt ut etter mye søking på diverse forum at jeg skulle ha 2stk tenningsmoduler...

hvor holder du til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke tatt i en skrue på bilen siden mai, men når jeg får litt tid til overs skal jeg begynne så smått igjen. Våren 2010 burde den være ferdig for det er jo ikke så mye som står igjen. Satser på att det blir noen prøvekjøringer i vinter.

Ble litt stressa på våren her fordi jeg liker å kjøre på bane å bilen var ikke ferdig .Så har handlet en e30 til som har tatt mye av tiden:

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... hlight=url

Dette er altså studentbilen min. Starter på 2 årig teknisk fagskole i Trondheim til høsten.

Ellers har jeg fått tak i 2 nye ytteringer til oz miton så de "bare" blir 10" breie bak.

2 mtech 2 stoler i grått tøy er kjøpt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...