Morty999 Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 hvorfor er 323 motoren lettere? den har vell mindre borring og ergo mer støp i blokka? så den burde vell i teorien veie mer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2009 (visste ikke 323 aksa fortere enn 325...) 323 har lettere motor vett Tror nok ikke det er det som gjør det, har vell heller med utvekslingen å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Juli 3, 2009 Share Skrevet Juli 3, 2009 Klar t oppstart da? E du heim no eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Juli 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2009 Klar t oppstart da? E du heim no eller? Tjars klar og klar, har ikke sett på bilen på noen mnd men kommer hjem på tirsdag. Blir nok litt skruing nå ja. Motorn dro på startern å fikk bensin, men ingen gnist sist jeg så på den så er nok bare en bagatell (håper jeg) Har forresten kjøpt ett sett til med skrudde oz-racing felger til bilen (kjøper opp alle settene jeg finner til en billig penge ) Som skal pusses opp. Disse er 8 og 9x17, bilder kommer snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 3, 2009 Share Skrevet Juli 3, 2009 har du montert følerne på girkassa da? hehe du kan ha byttet om de kontaktene isåfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Juli 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2009 har du montert følerne på girkassa da? hehe du kan ha byttet om de kontaktene isåfall Er ikke girkassefølere i denne, bruker originalt gammelt l-jetronic å der ligger det i fordelern... Men tips mottas med takk Har funnet på ett annet forum att en hadde brudd mellom coil og hjerne på minuskabeln så skal sjekke det når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 3, 2009 Share Skrevet Juli 3, 2009 åja, du har m102? da er jo det greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raptor91 Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Interessangt prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 har du "funnet" gnisten? kan det ikke være en av tennings "boksene" eller moduler som det så fint heter...jeg plagdes med dette hadde bil med til strandveien auto osv,men de sa at det bare skulle være EN boks,og at kontakten som var til overs var til annen type...fant til slutt ut etter mye søking på diverse forum at jeg skulle ha 2stk tenningsmoduler... hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet August 6, 2009 Forfatter Share Skrevet August 6, 2009 Har ikke tatt i en skrue på bilen siden mai, men når jeg får litt tid til overs skal jeg begynne så smått igjen. Våren 2010 burde den være ferdig for det er jo ikke så mye som står igjen. Satser på att det blir noen prøvekjøringer i vinter. Ble litt stressa på våren her fordi jeg liker å kjøre på bane å bilen var ikke ferdig .Så har handlet en e30 til som har tatt mye av tiden: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... hlight=url Dette er altså studentbilen min. Starter på 2 årig teknisk fagskole i Trondheim til høsten. Ellers har jeg fått tak i 2 nye ytteringer til oz miton så de "bare" blir 10" breie bak. 2 mtech 2 stoler i grått tøy er kjøpt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 Fant dette klippet på youtube og det er motiverende Denne har jo litt mere gamp, men men Følg med på speedon Sitter å ser igjennom tråden din. Utrolig mye kult, men det klippet der var bare vilt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaptein Vom Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 Denne legger fine lakrisremser.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 Hvordan går det her da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 ja, rogern! Nå må du få bilen på veien snart!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Januar 29, 2010 Share Skrevet Januar 29, 2010 Enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå