helland Skrevet Februar 24, 2010 Share Skrevet Februar 24, 2010 er ikke slik som på det nettet jeg har da ? er en ledning som går fra styreenheten som skal på coil ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Februar 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2010 er ikke slik som på det nettet jeg har da ? er en ledning som går fra styreenheten som skal på coil ? Er L-jetronic dette (som er noe gammelt dritt) Noe er det samme, men er mange tenningsbokser å slikt som motronic ikke har. Har heller ikke følere på girkassen, men i fordeleren... Gi meg 20.000 så jeg bare kan montere datasprut med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Februar 24, 2010 Share Skrevet Februar 24, 2010 aaaa.. samme system som på gammel volvo da... datasprut er tingen , men ikke for oss studenter blir ikke det på nissan i år nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2010 Da har jeg brukt lørdagen på bilen. Har funnet koblingskjema og koblet alt slik jeg mener det må være. Fortsatt ingen gnist Etter flere timers feilsøking fant jeg ut jeg skulle skru opp boksen som styrer tenningen. Der lukta det brent kretskort å fant tråd som var brent av. Forsøkte å lodde denne uten hell. Har idag skaffet et tenningssystem fra en e28 528i som jeg skal "pare" med 745i systemet. Hjernen på m102 styrer bare innsprøytningssystemet virker det som da ingen ledninger fra tenningssystemet går dit.(unntatt turteller-signal) m102 Tenningsystemet har bare: 2 grønne ledninger fra tenning, jord, sort/rød til starter. M30b28 har: en grønn, 2 jord, 2 sorte. den ene sorte er turteller og håper den andre går til starteren, da burde dette gå bra. Så jeg er positiv å satser på oppstart til helga Dårlig med bilder, men kommer til helga. Hvis den ikke starter nå monterer jeg bare hele 528 motornettet og kjører med tillegssprut. Den ene sorte er turteller og håper den andre går til starteren, Noen som kan bekrefte dette eller har motorskjema til m30b28? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2010 Repost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 virka genialt det tilleggsystemet til han andre gærningen, 2stk oljetrykksbrytere, og rele men går 745 dysene overens med 528 hjerne ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2010 virka genialt det tilleggsystemet til han andre gærningen, 2stk oljetrykksbrytere, og rele men går 745 dysene overens med 528 hjerne ? Gjør visst ikke det nei så hvis det blir tillegssprut må jeg nok kjøre med 3,5 dyser eller noe. høy ohm å lav ohm, vet ikke hvilken motor som har hva... Men bare med tenningsdelen fra 528 så burde alt gå bra, men det får vi se till helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 Andremann på prøvetur!! Du skal vel først regner jeg med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Mars 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2010 Får håpe på bare veier i påskeferien, da bør vi få til en tur(så lenge den tenner) Må bytte oljekjøler før den blir kjørbar da den lekker bare ved kjiming... Har vertfall oljetrykk da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2010 Da er den faktisk startet Den startet momentant med e28 528i tenningen. oooh happy days. Skal se om jeg får gjort noe imorgen, men den store updaten kommer nok i påsken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 se der ja hva er plana for å få nok bensin da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 gratulerer ska prøv å kom innom ein tur i påska Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Mars 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2010 se der ja hva er plana for å få nok bensin da ? Bruker bare tenningsdelen fra 528i, innsprøytningsystemet er fortsatt fra 745i så det blir som før. Skal se om jeg får tatt noen bilder idag. gratulerer ska prøv å kom innom ein tur i påska Bare å stikke innom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Mars 20, 2010 Share Skrevet Mars 20, 2010 Aaaaaa... skjønne... blir spennende å se hvordan det virker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 Testkjøring til helga da? Tenkte (igjen) å ribbe toppen å få sendt den inn snart, pluss å se litt viftegreiern i mercen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå