Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
E46 M3 eller noe i den duren. Eventuelt Mazda Rx8 eller Mazda 6 Mps hvis jeg skulle valgt no annet enn Bmw.

Men har jeg seriøst fått den summen nå og skulle brukt den fornuftig har jeg brukt 230 000kr på en E46 Coupe og satt resten i Leilighet.

mazda 6 Mps syns verken eg eller far min var någe særs :( syns faktisk den skuffa ganske mye. det einaste positive eg har å sei om den bilen er vel motoren... men smaken er jo som baken :)

• Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

en nydelig Jaguar XK8 til 459.000 kr som jeg kikket på for noen dager siden. Står hos Jagaur Norge AS. Så hadde jeg brukt resten av pengene på en deilig middag på annen etage med alle mine venner.

Åpner 1 desember. gleder meg til å teste!

Skrevet
E46 M3 eller noe i den duren. Eventuelt Mazda Rx8 eller Mazda 6 Mps hvis jeg skulle valgt no annet enn Bmw.

Men har jeg seriøst fått den summen nå og skulle brukt den fornuftig har jeg brukt 230 000kr på en E46 Coupe og satt resten i Leilighet.

mazda 6 Mps syns verken eg eller far min var någe særs :( syns faktisk den skuffa ganske mye. det einaste positive eg har å sei om den bilen er vel motoren... men smaken er jo som baken :)

Vi har hatt Mazda 6 i familien siden 2003 (Har nå en 2.0L)og jeg er veldig fornøyd med bilen, men må si at det er flere ting med Mps'n som jeg syns kunne vært gjort veldig annerledes. har ikke prøvd den så kan ikke uttale meg om kjøreegenskapene på den, men i teorien skulle den være ganske rå. Men om jeg noengang planlegger å kjøpe en så vil jeg selvfølgelig prøvekjøre den først og hvis jeg da finner ut at det ikke er noe å satse på blir det ikke no kjøp :wink:

Skrevet

Bygget om en E30 3 serie til M3 med S50/S38 turbo. For resten (?) av penga hadde jeg bygget meg en garasje.

Nei, seriøst.. de pengene hadde nok havnet bak tykke dører.

Skrevet

En helt hjemmelaget racerbil med rørchassis og midtmontert motor. MASSE karbonfiber deler, gjerne helkarbon karosseri, dogkasse med rettskårne drev og sekvensielt skift, breie helslicks rund baut ++

Om dette hadde latt seg gjennomføre for en halv mill vet jeg nå ikke, men da skulle jeg jaggu greid å spøtta i litt ekstra!

Skrevet

Hehe..i og med nylig overføring av 665.083 kr fra Gjensidige vedrørende yrkesskade på kan jeg meddele at tanken om en M3 eller M5 av nyere årsmodell har slått meg ja! Men hadde nok blitt en 2004 E46 M3 :D

Skrevet

JEG hadde brukt pengene på ett lite verksted jeg skulle byggd selv med litt hjelp fra kjentfolk og plass for en 5-10 biler.

Det skulle også vært isolert og varmt og lyst og med løftebukk.

Hadde det blitt noe til overs hadde nok jeg gitt litt penger som takk for hjelpa til de som måtte ha hjulpet med under bygginga og restene deretter igjen på verktedutstyr :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...