Padi Skrevet November 7, 2006 Skrevet November 7, 2006 Hei alle sammen... Jeg lurer på om det er noen som har bilder av en e46 touring som er senket 40/30. Har lyst til å senke min touring men vil ikke at det skal blir for mye heller. Kunne tenkt meg at det var litt mellomrom mellom dekk og skjerm bak,eller at det gikk i flukt med dekket. En må jo tenke at en skal kunne laste litt baki uten at dekket går inn under skjermen...
BalleKnalle Skrevet November 8, 2006 Skrevet November 8, 2006 Hvor brede felger har du bak mortena? 8,5"?
BalleKnalle Skrevet November 8, 2006 Skrevet November 8, 2006 Jepp, det er helt riktig. Ok... Vet du om det går med 9,5" felg bak? Ser at f.eks GS selger de hartge replica felgene i sett enten med 4 stk 8,5" eller 2 stk 8,5" + 2 stk 9,5".
larserso Skrevet November 9, 2006 Skrevet November 9, 2006 Lekker bil mortena! Synes E46 touring, helt ren med senk og felger er noe av det flotteste man kan få kjøpt til en ok pris. Det ser ut til at 40/20 senk er tingen bare jeg finner en bil som er fin nok... -LE
P.I.B Skrevet November 9, 2006 Skrevet November 9, 2006 Ok... Vet du om det går med 9,5" felg bak? Ser at f.eks GS selger de hartge replica felgene i sett enten med 4 stk 8,5" eller 2 stk 8,5" + 2 stk 9,5". Da må det nok valses litt med den felgpakken som GS selger ja. Kjenner flere som har kjøpt den. Touringen min med justerbart senkesett:
Padi Skrevet November 9, 2006 Forfatter Skrevet November 9, 2006 Takk for alle fine svar/bilder... Med justerbart er vel tingen. Men hvordan funker det, må en jekke opp bilen for å ta av dekket og justere det eller kan en gjøre alt med bilen stående på alle fire dekk. Hvordan blir disse settene juster. Tenker meg det at vist det er en stor prosses å justere de blir det nok et vanligt sett..
BalleKnalle Skrevet November 9, 2006 Skrevet November 9, 2006 Da må det nok valses litt med den felgpakken som GS selger ja. Kjenner flere som har kjøpt den. Hm... Var redd for det ja. Snakker vi da bare en liten "folding" av kanten eller hardcore valsing?
R Andersen Skrevet November 10, 2006 Skrevet November 10, 2006 Men hvordan funker det, må en jekke opp bilen for å ta av dekket og justere det eller kan en gjøre alt med bilen stående på alle fire dekk. Hvordan blir disse settene juster. Tenker meg det at vist det er en stor prosses å justere de blir det nok et vanligt sett.. Du må jekke opp bilen og ta av hjulet for å få justert demper`n Snakker vi da bare en liten "folding" av kanten eller hardcore valsing? Holder nok med en liten valsing.
Padi Skrevet Februar 4, 2007 Forfatter Skrevet Februar 4, 2007 Senket 20/40 AP Sportfahrwerke fjærer. Kjempe fine felger du har. Men er det 18" eller 19" felger og hvilken dimensjoner har du på dekkene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå