318 Touring 04 Skrevet November 8, 2006 Skrevet November 8, 2006 Ja som overskriften sier trenger jeg et godt gavetips NÅ:...... Bursdag i morgen.... Anyone????
E.Wenaas Skrevet November 8, 2006 Skrevet November 8, 2006 Tja! Kanskje ikke så kult å stikke å kjøpe, men undertøy slår ann! Og damene i undertøysbutikken blir helt i fistel når gutta er ute for å handle undertøy, de gir 110% !!! Alle damer liker eksklusivt undertøy. Så er det noen huskeregler: Undertøyet må: - Dekke tiltenkte kroppsdeler - Kunne vaskes i maskin Andre gode gavetips: - Reise - Middag for to - Eksklusive kremer og annet fra parfymeri - og selvsagt smykker... Gaver fra bensinstasjonen er bannlyst! Jepp....
318 Touring 04 Skrevet November 8, 2006 Forfatter Skrevet November 8, 2006 her lukter det erfaring... Må -kunne vaskes i maskin -dekke så lite som mulig?
BlueM Skrevet November 8, 2006 Skrevet November 8, 2006 Smykker er også en sikker vinner. Fordelen med smykker er at det ikke finnes noen risiko for å tråkke i baret mht størrelse. Det finnes de damene som tar det å få for stor truse og for liten BH ganske tungt.... Om du er inne i et "seriøst" forhold så kan et hett tips være å kjøpe en del av en "smykkeserie". Da har du i tillegg gjort det enkelt for deg å kjøpe julepresanger, fødselsdagspresanger etc i lang tid fremover. Bare å handle en ny del til hver "høytid". I tillegg får damen en komplett smykkeserie etter en tid.
Ellingsen B. Skrevet November 8, 2006 Skrevet November 8, 2006 RyanAir har supersalg på flybilletter til Milano. Andre uken i januar. Kollega bestilte 3 billetter. Tur-retur kom på ca 1 lapp!
318 Touring 04 Skrevet November 8, 2006 Forfatter Skrevet November 8, 2006 oioi mye bra foreslag her... satt her på jobben å klødde meg ihue... hehe
Ron Jeremy Skrevet November 8, 2006 Skrevet November 8, 2006 eller kjøp en sexy liten mobil til henne, Z610 i pink kanskje?
Kjell Rune Skrevet November 8, 2006 Skrevet November 8, 2006 hehe det lurer jeg på og gitt. mange gode tips verfall. hehe
318 Touring 04 Skrevet November 8, 2006 Forfatter Skrevet November 8, 2006 hehe.. har ikke vært ute enda, mobil har hun fått ipod har hun fått acer 8204 har hun fått. tror nok det blir undertøy ja..... så meler jeg min egen kake og...
318 Touring 04 Skrevet November 9, 2006 Forfatter Skrevet November 9, 2006 oki, hun fikk et smykke, var fint det i hvitt gull og noe stein greier på ..
ehrnst Skrevet November 9, 2006 Skrevet November 9, 2006 er sånn det skal låte. "hvitt gull med noe steingreier på" Får håpe hun ble fornøyd da..... hjula er rett rundt hjørnet og, gruer meg som et uvær
Anbefalte innlegg