E46Hazey Skrevet November 9, 2006 Share Skrevet November 9, 2006 Da har jeg bestilt Felgpakke 18'' med Dunlop 235/40-18 dekk (produsert i 2006) for 9900,- Det var de siste Dunlop dekkene han hadde (sier han, har stått på en utstillingsbil). Akk - så lenge til våren... Blir kansje litt harry på touringen, men skitt au Venter nå bare på at de blir levert, kommer enten på fredag eller mandag og betaler cash ved levering. Så langt har jeg fått god service og svar på alle mine spørsmål vedrørende denne handelen. Kommer tilbake med konklusjon når hjulene er i hus Fine de der, bruker den orginale utgaven av disse til vinterdekkene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre Skrevet November 14, 2006 Forfatter Share Skrevet November 14, 2006 Da er hjulene levert "M5" look felg hvor det fulgte med BMW emblem til å ha i center på felgen samt M merke til å klistre på som bildet over. Felgene ser bra ut og Dunlop dekkene var av typen 235/40 ZR 18 Sportmaxx. Godt fornøyd med servicen og prisen på ca 10' Gleder meg til våren så jeg får se om de i det hele tatt passer på e39.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå