Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Prøvde å google saken litt, men fant ikke noe. Hva er engelske benevnelsen for sjalusi?

Persienner som man har i et hus kalles på engelsk "Venetian blinds"... hva de heter i forbindelse med biler vet jeg ikke... :?

... brum-brum... [-(

skrekk16tc.jpg

Skrevet

Det fantes/finnes jo også slike persienner du kan ha på innsiden av bakruta.

Tenk på det dere.. Laksetrapp både inni OG utpå :lol:

Men når sant skal sies, så har jeg litt lyst på laksetrapp selv.

Skrevet

Må si meg enig med flere her. "Sjalusi" er ikke en BMW ting.

Men på en Granada eller 240 er det tøft!! Men da er det viktig at resten av bilen er i den samme "harry" stilen.

Skrevet

Dette fikk meg til å tenke på den gamle granaden som vi bestemte oss for å lage sjefsrånebil av. Den ble rullet med KNALL orange bengalakk, sort tak, sorte vinduer helt fram, sorte felger, egenlagd grill i sortlakkert strekkmetall, sotede lykter, terninger i speil og antenne, setetrekk i leopardmønster, massevis av horelys innvendig og stort stereoanlegg. Det hele ble selvfølgelig toppet med en skikkelig laksetrapp :lol:

Gjett om den bilen vekte oppmerksomhet da!? Tror faktisk en av kompisene mine til og med greide å få med seg ei dame på duggskapende aktivitet i baksetet en gang vi var på Vinstra med ekvipasjen (granada+gammal campingvogn) Helt utrolig :lol:

Tilbake til tema: Har aldri sett E30 med laksetrapp og håper inderlig jeg slipper det og!

• 3 years later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...