Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Du hadde aldri postet denne tråden hadde det ikke vært for at det var to stk bmw det gjalt, derfor lurer jeg på hva poenget er?

er det at det er lettere å sovne bak rattet i en bmw?

Jeg hadde aldri postet denne tråden om jeg visste du var så hårsår ihvertfall.

natta.

Skrevet
Helt enig i at dette er forferdelig tragisk, men at det er 2 bmwer som har frontet er knusende likegyldig.

Nei... det er faktisk ikke knusende likgyldig i forhold til forumet om hele eller deler av artikkelen handler om en eller flere BMW´er. Du kan ikke fornekte at en vesentlig del av historien er at den handler om en ulykke der to BMW´er er innblandet. Hvorvidt du mener at det er stigmatiserende i forhold til BMW og/eller andre eiere av BMW´er... er nettopp grunnlaget for eriklepe´s ønske om å poste en tråd her inne. Vi har imidlertid ingen regel om en slags forhåndssensur av et innlegg/tråd kun fordi noen kan komme til å føle seg stigmatisert pga. trådens innhold og/eller hensikt. Ergo er det i orden å poste alle typer innlegg så lenge de er i tråd med forumets regler. Det faktum at ulykken i seg selv impliserer to BMW´er er selvfølgelig knusende likgyldig i forhold til ulykken og ulykkens tragiske karakter.

Jeg ser forøvrig nå at vi har to tråder vedr. denne ulykken... og siden den andre tråden ble etablert først stenger jeg denne.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...