Filur Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 Min gamle skute... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 Her kommer noen bilder av bilen min. Bildene er tatt i oktober, og siden da er hjulene dere ser solgt og erstattet med 8,5"-og 10"x18 Rondell D58-hjul. Skal også montere sorte frontlykter som jeg har liggende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 vinterbilen jeg hadde i fjor: 90mod 520i med 3,5l motor. Artig leketøy og måtte bare få med ett av den gamle E28 jeg hadde.. (2,5/2,8 ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 Min forrige E34: Og min nåværende E34: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 E-evjen. Den bilen var bare NYDELIG! Hva heter felgene og fargen på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 Litt usikker på fargen, men minns å huske det er Delphingrau, sikkert noen andre her som er sterkere på fargenavn enn meg. Felgene er BBS RK2 8,5x18 og 10x18. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 OT: Så du har fått deg Touring nå Espen, ser strøken ut. Har du noen oppgraderingsplaner?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 Tviler på at det blir noen spennende updates på Touringen, kanskje noen 17" til sommern hvis jeg får skrapa sammen penger. Har flytta til Trondheim og går på skole her, så jeg har ikke noe voldsomt bilbudsjett lengre. Er i utgangspunktet fornøyd med den sånn den er, den er forholdsvis godt utstyrt med 4x el vinduer, AC, stor kjørecomp., cruise control osv. Skulle gjerne hatt skinn også, men man kan jo ikke alltid få alt. Kanskje dukker det opp en chip også, men må i utgangspunktet prioritere å holde den ved like. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_E34 Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 Tenkte å legge ut bilder av min egen E34, jeg vet det stod at vi skulle vise fine E34`er. Men det er så mange andre som har lagt ut sine E34`er. Jeg vil bare si at E-Evjen sin E34 har inspirert meg mye. Den har lik farge slik at det er lettere å se hvordan det ville blitt på min, og så synes jeg han har fått til den perfekte kombinasjon mellom moderne, og originalt. Skal ikke så mye til for å få en gammel bil til å få et moderne, men ikke "jollete" utseende. Så E-Evjen takk for inspirasjon Her er min: Her er en modd der jeg har "satt på" de nye felgene, senket den (noe som skal komme etterhvert), "lakert" kanalene, "lakert" bakfanger, skiftet til hvite blinklys (har hjemme framme og sidene, men skal kjøpe bak), og til slutt satt på BMW Aerodynamic frontfanger (tatt og kopiert deler fra E-Evjen sin bil) : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 Tviler på at det blir noen spennende updates på Touringen, kanskje noen 17" til sommern hvis jeg får skrapa sammen penger. Har flytta til Trondheim og går på skole her, så jeg har ikke noe voldsomt bilbudsjett lengre. Er i utgangspunktet fornøyd med den sånn den er, den er forholdsvis godt utstyrt med 4x el vinduer, AC, stor kjørecomp., cruise control osv. Skulle gjerne hatt skinn også, men man kan jo ikke alltid få alt.Kanskje dukker det opp en chip også, men må i utgangspunktet prioritere å holde den ved like. Skjønner at det ikke er førsteprioritet når man studerer. Men du får etterhvert bytte til hvite blinkers(ikke bare bare bak på disse ) . Ser mye freshere ut da . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super_Q Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 Får vel legge ut noen bilder av e34 min å da, kjøpte den for noen uker siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet November 14, 2006 Share Skrevet November 14, 2006 Oppdatert bilde med vinterhjul.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet November 14, 2006 Share Skrevet November 14, 2006 Mye fine e34. Grattis med ny E34 tour evjen.Den ser fin ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå