grohl Skrevet November 10, 2006 Skrevet November 10, 2006 Noen som har en slik, eller vet om det finnes noen greie udramatiske lepper til å feste til standardfangeren? Fant noe aerodynamic styr på gs, må vel ringe å høre om den går til facelift også kanskje...
BMWPower Skrevet November 13, 2006 Skrevet November 13, 2006 Rieger har en slik lippe. MEGET enkel og montere og passer ganske bra til å være Rieger. Har montert på min. Skal selge min, men har dessverre kjøper på den. Skal ha meg M5 front, da jeg bare kjøpte denne av en kompis imens. Men syns den er meget pen.
grohl Skrevet November 14, 2006 Forfatter Skrevet November 14, 2006 Den var fin faktisk, synd den er solgt den ser ut til å gå litt langt ned? kan ikke ha en lippe som som går så altfor langt ned i forhold til originale "sideskjørt" (kanalene da:p).. det vil se kun teit ut.. takk for tipset hvertfall
grohl Skrevet November 14, 2006 Forfatter Skrevet November 14, 2006 joda, er sweet og herlig diskret nok den! hvor får man tak i en sånn da Orjan?
Orjan Skrevet November 14, 2006 Skrevet November 14, 2006 Autozentrum i Oslo er visstnok "offisiell" Alpina importør, men Ebay er sikkert en mulighet
antiloop Skrevet November 16, 2006 Skrevet November 16, 2006 Denne synes jeg er penest hvis du bare skal ha en leppe!
grohl Skrevet November 16, 2006 Forfatter Skrevet November 16, 2006 Jeg skal bare ha en leppe ja, er det aerodynamic-leppa d der?
antiloop Skrevet November 16, 2006 Skrevet November 16, 2006 Jeg skal bare ha en leppe ja, er det aerodynamic-leppa d der? Det stemmer! Og kan kjøpes på Ebay til den nette sum av 70 dollar..
Saltkjelen Skrevet November 17, 2006 Skrevet November 17, 2006 Autozentrum i Oslo er visstnok "offisiell" Alpina importør, men Ebay er sikkert en mulighet Ja, Autozentrum Økern er offisiell importør av Alpina, men det finns rimeligere butikker i Oslo området som tar inn Alpina til Norge. En av dem er blandt annet Vesttuning..! Jeg fant desverre ikke delenummeret på leppa som jeg skulle prøve å finne..
grohl Skrevet November 17, 2006 Forfatter Skrevet November 17, 2006 Takk for tips folkens! Må nesten finne en slik leppe, som bare kan festes til fangeren.. Har ikke nok på "stylingbudsjettet" til å investere i M5-fanger f.eks, men litt må man jo kunne unne seg
Joachim Lie Skrevet November 18, 2006 Skrevet November 18, 2006 Denne synes jeg er penest hvis du bare skal ha en leppe! Ikke for å spore av men, hvor kan jeg få tak i en slik leppe til facelift og hva koster en slik leppe?
Saltkjelen Skrevet November 18, 2006 Skrevet November 18, 2006 BMW har original Aerodynamikkpakke til E39 pre-facelift og facelift.. pris: ikke anelse..
grohl Skrevet November 18, 2006 Forfatter Skrevet November 18, 2006 Tror den kommer på ca 2300,- på GS.. Kun for leppa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå