Fredrik Skrevet November 11, 2006 Share Skrevet November 11, 2006 Jeg har en original Elektronischer Teilekatalog (ETK) CD, men mangler TIS. Er det noen som vet om et fornuftig sted der man kan laste ned hele eller separate/utvalgte deler av TIS (ikke xs eller obskure russiske sider) ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet November 11, 2006 Share Skrevet November 11, 2006 jeg her ikke funnet tis på andre sider enn med xer. Jeg lastet ned tis x og den fungerer utmerket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet November 11, 2006 Share Skrevet November 11, 2006 Her er linker til både 2005 og 2006 versjonen hvis det skulle være til noen hjelp: http://xs.thex.org/hashto ... PB.x http://www.xportal.com/download/6 ... BE.x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 11, 2006 Share Skrevet November 11, 2006 Må man ha både ETK og TIS? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 11, 2006 Forfatter Share Skrevet November 11, 2006 Må man ha både ETK og TIS? Man "må" vel ikke ha noen av delene, men ETK forteller hvilke deler din bil er satt sammen av og TIS forteller hvordan man evt. monterer/skifter delene. Jeg fikk min ETK gratis hos BMW her i Århus (før online versjonen ble operativ), men TIS gir de meg ikke for alt i verden (selv ikke mot penger)... naturligvis... siden det er det som står i TIS de primært lever av... Jeg takker for tilbakemeldingene og jeg skal se om jeg evt. får lastet ned xene når jeg har bedre tid. Det beste hadde vært en side på nettet der de ulike instruksjonene ligger som PDF´er. Det er mye overflødig informasjon i TIS som jeg aldri kommer til å få bruk for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 11, 2006 Share Skrevet November 11, 2006 ok, spørsmålet mitt var vel egentlig om man måtte ha tis for å bruke etk. men nå er begge deler på vei ned. Kan jo evnt. brenne det ut til deg å sende det til danmark da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 11, 2006 Share Skrevet November 11, 2006 Jeg laster ned TIS nå.. Kan jeg bruke dette til f.eks å finne ut hvor på bilen releene til viskermotoren ligger? Eller på jeg ha etk også da? Regner også med at i 2005 versjonen så vil jeg finne det jeg trenger til e36.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet November 11, 2006 Share Skrevet November 11, 2006 hva er egentlig TIS? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet November 11, 2006 Share Skrevet November 11, 2006 Jeg laster ned TIS nå..Kan jeg bruke dette til f.eks å finne ut hvor på bilen releene til viskermotoren ligger? Eller på jeg ha etk også da? Regner også med at i 2005 versjonen så vil jeg finne det jeg trenger til e36.. Du må vel ha ETK for att TIS skal fungere tror jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 man må ha etk for at tis skal fungere ja(ganske sikker) Superbeetle: Mulig du kan finne rele oversikt på tis også,har ikke sett etter.. Om ikke kan du bruke ETM: http://hosting.data.bg/bmw/BMW/E-Books/ ... ual%20(ETM)/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 13, 2006 Forfatter Share Skrevet November 13, 2006 man må ha etk for at tis skal fungere ja(ganske sikker) Det er helt sikkert at man må ha ETK for å kunne bruke TIS... TIS er en sub-meny under ETK... på linje med f.eks prislisten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 for å nevne releet. Jeg reiste å kjøpte en slik haynes bok idag for å se etter det berømte releet der. Etter å ha handlet bok, på vei hjem så begynte plutselig viskerene å virke som normalt igjen....joda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 man må ha etk for at tis skal fungere ja(ganske sikker) Det er helt sikkert at man må ha ETK for å kunne bruke TIS... TIS er en sub-meny under ETK... på linje med f.eks prislisten. Det er ikke nødvendig og ha ETK dersom du har BMW sysadm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 TIS og ETK kan installeres separat, men det fungerer jo best når man har installert de sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå