Blekkulf Skrevet November 11, 2006 Share Skrevet November 11, 2006 som topic sier, jeg lurer litt på hvor store dørhøytalerne i en e30 er.... Skal kjøpe nye og er ikke helt sikker selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje325i Skrevet November 11, 2006 Share Skrevet November 11, 2006 5,25" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
canuz Skrevet November 12, 2006 Share Skrevet November 12, 2006 Hvor "djup" kan denne høytaleren være da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 12, 2006 Share Skrevet November 12, 2006 Lenge siden jeg har montert bakhøyttalere i E30 cab. Men jeg mener å huske at det er 4". Og de kan ikke være for dype. Står de ikke bak et panel som enkelt kan vippes av da? Så ser du fort hva som passer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet November 15, 2006 Share Skrevet November 15, 2006 Kan garantere at dette passer for det har jeg selv montert i e30 cab. http://iceaudio.no/images_produkt/monte ... cb0da48379 Nå tenkte jeg på dem som står i sparkepanelet. Ble litt usikker på hvilken høytaler du mener. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå