Gå til innhold

M3GT i "vinterdvale"


Tommy
 Share

Anbefalte innlegg

hæ, en m3 gt på bryne? har aldri sett bilen jeg =/ merkelig... får vel holde øynene åpne i sommer da eller? :P

men sykt bra jobba, DU Æ MAEN! ;)

Den har trillet rundt på Bryne i fra Mai til oktober i fjor, da ble den satt inn for vinteren, så du får følge med utpå våren, når det blir fine saltfrie veier igjen, så dukker den nok opp. Ellers så er den ofte å se på revebanen, når det er noen arrangemang der nede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 748
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kan skrive under på at garasjen til Tommy er helt strøken. Det samme er hans kjøretøy, både GT-en, Golfen og sykkelen.

Men dere skulle sett naboen hans sin garasje! Der står det forresten en lekkerbisken av en AC Schnitzer E90 320 diesel 2005 modell som er til salgs :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel ikkje noen bilder av interiøret,spesielt fra dash/midtkonsoll osv?

Er vel carbon listverk orginalt i desse GT'ene? Har nemlig kun treverk i min M3 Individual :wink:

Det ligger et litt lenger bak i threaden, men her har du det på ny

tn_Interiør.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt meg karbon deksel(det rundt giren) på ebay,og var innom BMW idag for å høyre på pris på bl.a lista over hanskerommet og ved askebegeret,men han på delelageret verken fant det eller hadde hørt om dette karbon interiøret,hehe....

Fant bare en masse ulike tresorter med mitt ch.nr.

Så han lurte på om eg hadde et ch.nr fra en M3 GT og da tenkte eg jo på tråden din :wink: Hadde vel ikkje vært mulig å få de 7 siste siffrene(2 bokstaver og resten tall) på PM eventuelt slik at han hadde funnet de på filmen? Viss ikkje du vil ut med de så er det HELT ok også:)

Syns at han burde ha funnet det uten,men men....

Fin bil forresten,eg driver å fikser min opp til våren,er en cabriolet 97 mod 3.2. Så gleder meg noke jæ.... til sola kjem igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt meg karbon deksel(det rundt giren) på ebay,og var innom BMW idag for å høyre på pris på bl.a lista over hanskerommet og ved askebegeret,men han på delelageret verken fant det eller hadde hørt om dette karbon interiøret,hehe....

Fant bare en masse ulike tresorter med mitt ch.nr.

Så han lurte på om eg hadde et ch.nr fra en M3 GT og da tenkte eg jo på tråden din :wink: Hadde vel ikkje vært mulig å få de 7 siste siffrene(2 bokstaver og resten tall) på PM eventuelt slik at han hadde funnet de på filmen? Viss ikkje du vil ut med de så er det HELT ok også:)

Syns at han burde ha funnet det uten,men men....

Fin bil forresten,eg driver å fikser min opp til våren,er en cabriolet 97 mod 3.2. Så gleder meg noke jæ.... til sola kjem igjen :D

Her er delenummerene. (PS SJEKK PRIS FØR DU BESTILLER)

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=91&fg=40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan skrive under på at garasjen til Tommy er helt strøken. Det samme er hans kjøretøy, både GT-en, Golfen og sykkelen.

Men dere skulle sett naboen hans sin garasje! Der står det forresten en lekkerbisken av en AC Schnitzer E90 320 diesel 2005 modell som er til salgs :lol:

Nydelig den E90'n din ja Skands1 8) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. må bare le av dette Tommy, du er en syk jævel. Du hadde fått anfall om du hadde vært og sett under 535en og M5en Nautiluz og jeg skrur på for tiden... :lol:

Tenk hvor gøy jeg kommer til å ha det, når jeg kan ligge under bilen å skru, uten å bli full av GRAPS :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...