Steffan C Skrevet Januar 15, 2007 Share Skrevet Januar 15, 2007 Ikke i det hele tatt, for den, sammen med resten av bakstillinga står for tur Blir vel sendt til chroming den vel . Men ihvertfall imponerenes arbeid du gjør . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 Hehe, sinnsykt bra tråd... Go underholdning Den dagen jeg får meg en ordentlig bil som er verdt å ta skikkelig vare på håper jeg at jeg også har litt god tålmodighet med rengjøring og vedlikehold Tror egentlig ikke det vil bli noe problem. Sinnsykt grom bil hvert fall! Kult at du holder det så strøkent og i tillegg bruker det Ler godt hver gang noen prøver å pirke på et eller annet i tråden, for da ere bare å bla til neste innlegget fra deg så haru naturligvis et logisk svar Stå på, å kom til Rudskogen og eller Våler ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 Espen, hvorfor er ikke en 316 verdt å ta vare på? Hvis du ikke er flink med rengjøring og vedlikehold på den du har nå, tviler jeg på at du forbedrer deg til neste bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 Espen, hvorfor er ikke en 316 verdt å ta vare på? Hvis du ikke er flink med rengjøring og vedlikehold på den du har nå, tviler jeg på at du forbedrer deg til neste bil Er a flink nok med min jeg da, ikke akkurat på vinteren da, for den blir jo møkkete med en gang igjen. Innlegget var mer rettet mot det å ha en helt strøken bil også under og overalt. Ingenting galt i å ta vare på en 316i, gjør a det. Men den betyr ikke like mye for meg som en E30 M3 ville gjort f eks. Men samma det, dette er Tommys tråd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2007 Ikke i det hele tatt, for den, sammen med resten av bakstillinga står for tur Blir vel sendt til chroming den vel . Men ihvertfall imponerenes arbeid du gjør . CHROME UTGÅR, MED HØYE KNELØFT "Black is the new bling" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2007 Da var det tid for litt mere bilder. I kveld var det "bunnen" over bakhjulsoppheng, som skulle få "behandling". Jeg løsnet bakstillingen, og støtdemperene, slik at jeg kunne slippe den ned litt på en jekk. Det var en del GRAPS her også. Her er det meste av skitten vasket bort, å nå er det bare en vaskerunde med PPG silikonfjerner. Å her var det ferdig lakkert (lakkrestene på tanken, og påfyllingsrøret, er vasket bort) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 Her har vi en som er glad i bilen sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 blir sykt bra det der, får kanskje gå over hjulhusa mine når bilen skal lakkeres til sommeren, blir litt lettere å vedlikeholde da, også ser det 100*bedre ut selv om ikke folk flest ser det, så vet man hvertfall selv at det ser bra ut;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skands1 Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Tommy! Stikke du øve i nabogarasjen ittepå og tar min og?? Siden du ser ut te å snart bli ferdige med GT-en tenke eg på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2007 Tommy! Stikke du øve i nabogarasjen ittepå og tar min og?? Siden du ser ut te å snart bli ferdige med GT-en tenke eg på... Ska du ha an grønne under Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2007 Ble en liten "snartur" ut i garasjen i kveld også. Fikk lakkert noen smådeler, til bakstilling, og bakpotten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Jeg tror ikke akkurat bilen din stuper i verdi med dette vedlikeholdet, må bare bøye meg i "støvet" (ikke hos deg ) og si at jeg er mektig imponert at det finner skikkelige entusiaster som deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Du kunne jo faktisk ha lagt denne tråden under "Prosjekt" Litt av en jobb du har lagt ned her, det er bare en ting å si RESPECT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Liter Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Imponerende! Vi må jo nesten få se bilder av motorrom, interiør og eksteriør for å se om det er like strøkent som undersiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Hvis denne GT'n skal selges noen gang, så trengs ingen tekst i annonsen. Kun link til denne tråden . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå