Hindmost Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 Sjikkele fine bil ja Kor du fekk tag i dei autoglym leather care produktå? på rekvisitaen? Må kikka litt nærmare på bilen på reve neste gong. Imponerande jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 Distansestykkene på spoileren er nok en tilvendingssak, men de var slett ikke dumme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2007 Sjikkele fine bil ja Kor du fekk tag i dei autoglym leather care produktå? på rekvisitaen? Må kikka litt nærmare på bilen på reve neste gong. Imponerande jobb! Vi selger dem på jobben (Peder S Fjetland) , men jeg tror de har på Bilxtra også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 Vet ikke å mange ganger jeg har sakt det. Det er så gøy å se på åssen du behandler bilen din Men lurte på en ting åssen behandler du Golfen ?? Like bra eller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2007 Vet ikke å mange ganger jeg har sakt det.Det er så gøy å se på åssen du behandler bilen din Men lurte på en ting åssen behandler du Golfen ?? Like bra eller Golfen er somregel ren og pen den også, å så kommer det snart en del Pioneer bilstereo inn i den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 Hehe kult Det blir sikkert bra, da må du vel legge ut noen bilder av den også da. Vet det ikke er så populært med vw her Men alltid gøy å se.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Milla Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 Du har fått mye ros for bilen din og din entusiasme for den Men dette trenger virkelig ros, så du får litt av meg også! Virkelig vakkert !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin_Isak Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 Ble utrolig fascinert her nå... Utrolig hvor nøye og tålmodig du må være. Skulle ønske jeg hadde den egenskapen! Hvis jeg begynner med noe sånn så holder jeg plutselig på med 20 ting samtidig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 Hvordan er det med tørking av bagasjeroms teppet etter høytrykksspyling? Skal det ikke mye til for å få det helt tørt? Har hørt at teppet i coupe'en er vanskelig å få helt tørt, men er vell mer isolasjon der. Tenkte å gjøre det samme nå som jeg så du gjorde det nemmelig. Mitt er møkkete. Lurte på å vaske teppet i coupe'en også. Erfaringer med tørketid der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 tatt bilen i bruk for sesongen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 maartn, spylte selv mitt teppe baki gamle coupeen..bare lot den tørke litt i sola. Men hvis du henger den opp, renner mye av vannet av, så tørker resten i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2007 tatt bilen i bruk for sesongen eller? Den har såvidt vert ute en liten tur, men det begynte å regne på hjemveien, så dagen ble avsluttet med en 3 timers bilvask Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2007 Hvordan er det med tørking av bagasjeroms teppet etter høytrykksspyling?Skal det ikke mye til for å få det helt tørt? Har hørt at teppet i coupe'en er vanskelig å få helt tørt, men er vell mer isolasjon der. Tenkte å gjøre det samme nå som jeg så du gjorde det nemmelig. Mitt er møkkete. Lurte på å vaske teppet i coupe'en også. Erfaringer med tørketid der? Jeg satte mitt teppe til tørk i dusjen over natta (varme fliser) men undersiden av bagasjeromsteppe har et tynt gummibelegg, så vannet trenger ikke så langt inn i teppet. Ang gulvteppet inne i bilen, så har det en ganske tykk isolasjon, som trenger en god stund på å tørke, så jeg ville nok satt av en liten uke til tørking, hvis du skal bruke høytrykkspyler, men du kan bruke en vanlig tepperenser, slik som de leier ut på teppebutikker, det fungerer helt fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 okey, takk for råd Får motivasjon til å gjøre bilen strøken av å lese tråden din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2007 Da skal jeg teste ut en liten og billig oppgradering. Jeg savner litt mere negativ camber foran på GT'en, og går å vurderer diverse justerbare camberplater, men i første omgang, så skal jeg nå prøve med shims, på de nedre fjærbensfestene. Her er originale bolter til venstre, og lengre bolter med 2 shims til høyre. Her er det montert sammen Her er et par bilder etter montering, så nå skal jeg bare ha bilen inn på jobben til 4 hjuls kontroll, å se hvor mye dette utgjør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå