Steffan C Skrevet Mars 29, 2008 Share Skrevet Mars 29, 2008 WOW Tommy, syns ditt fargevalg er modig! Blir spennende å se resultat . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mars 29, 2008 Share Skrevet Mars 29, 2008 Spennende fargevalg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 29, 2008 Share Skrevet Mars 29, 2008 BRG og kobberfarge? Skeptisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2008 Det er litt vanskelig å få gjengitt fargen på bilder, men utgangspunktet mittt, var at jeg ville ha felgene en mørk gullfarge. Dette er faktisk en BMW farge, med fargekode 476 som heter Ambra, å er bl.a levert på E46 compakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 29, 2008 Share Skrevet Mars 29, 2008 Ja er ikke mange som har felger som matcher kobber pasta'n en har brukt på bremsene Tenkte jeg skulle spørre pent om å få sitte på en tur på Våler ifjor, men glemte hjelmen min. Tror jeg må huske på den kommende sesong for har lyst å sitte på en tur med banedyret ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2008 Ja er ikke mange som har felger som matcher kobber pasta'n en har brukt på bremsene Tenkte jeg skulle spørre pent om å få sitte på en tur på Våler ifjor, men glemte hjelmen min. Tror jeg må huske på den kommende sesong for har lyst å sitte på en tur med banedyret ditt Som jeg har sagt før, så er det bare å spørre. Å er passasjersetet ledig, så blir svaret JA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 Leste drøyt første halvdel av denne tråden i fjor, og oppdaget den helt tilfeldig blant de siste 10 aktive på forsiden nå, så da leste jeg resten også. Et meget godt stykke imponerende arbeid med superduper finish! Mange andre har sagt at de bøyer seg i støvet, men i denne tråden finnes det ikke et eneste støvkorn å bøye seg i! Å her er bilde av de originale gummileppene som du kunne få til GT'en. Jeg skal ha et sett med slike til min, men jeg sjekket med den lokale BMW forhandleren, å de skulle ha 3000.- for de 2 gummileppene, så jeg får nok ta dem fra tyskland en gang jeg er nedover. Så disse kan fortsatt skaffes altså? I likhet med mellomstykkene som jeg spurte deg om på PM i fjor. Vi diskuterte vel litt gummilister også da mener jeg å huske. Har nemlig hørt fra Thorleif Nilsen at gummilistene ikke var å oppdrive lenger... Men TØFT, da skal jeg ha både vinge, mellomstykker, gummilister og GT-front om det blir E36 på meg. Da fikk jeg hentet "banefelgene" etter lakkering i dag OJ! Jaja, smaken er som baken... Skal ikke uttale meg FOR bastant før jeg ser felgene med dekk, påmontert bil og fotografert ute i dagslys uten blitz, men er skeptisk til bronze sammen med GT-fargen. Uansett er det definitivt et modig valg du har gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 Spenstig fargevalg, skal bli spennede å se bilder av disse på bilen din. Kan bli skikkelig "race" tror jeg, har sett en E36 M3 med samme felg bare lakkert i orange. Å det er RÅTT! Du er litt modigere enn jeg var dengang jeg fikk lakkert mine... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2008 Leste drøyt første halvdel av denne tråden i fjor, og oppdaget den helt tilfeldig blant de siste 10 aktive på forsiden nå, så da leste jeg resten også. Et meget godt stykke imponerende arbeid med superduper finish! Mange andre har sagt at de bøyer seg i støvet, men i denne tråden finnes det ikke et eneste støvkorn å bøye seg i! Å her er bilde av de originale gummileppene som du kunne få til GT'en. Jeg skal ha et sett med slike til min, men jeg sjekket med den lokale BMW forhandleren, å de skulle ha 3000.- for de 2 gummileppene, så jeg får nok ta dem fra tyskland en gang jeg er nedover. Så disse kan fortsatt skaffes altså? I likhet med mellomstykkene som jeg spurte deg om på PM i fjor. Vi diskuterte vel litt gummilister også da mener jeg å huske. Har nemlig hørt fra Thorleif Nilsen at gummilistene ikke var å oppdrive lenger... Men TØFT, da skal jeg ha både vinge, mellomstykker, gummilister og GT-front om det blir E36 på meg. Da fikk jeg hentet "banefelgene" etter lakkering i dag OJ! Jaja, smaken er som baken... Skal ikke uttale meg FOR bastant før jeg ser felgene med dekk, påmontert bil og fotografert ute i dagslys uten blitz, men er skeptisk til bronze sammen med GT-fargen. Uansett er det definitivt et modig valg du har gjort. Har nettopp drevet å lett etter gummileppene, å mottok for et par uker siden en mail fra BMW Motorsport, om at disse desverre ikke var å oppdrive lenger (så sant man ikke finner et sett på bruktmarked) Ang. felgene, så er det en vanskelig farge å få gjengitt på bilder, men den er ikke så mørk som den kommer frem her. Sattser på å få lagt på dekkene i løpet av uka, så da får jeg tatt noen bilder av dem på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 Skal bli spennende å se disse på bilen.. Tror det kan bli en tøff konstrast jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 Har nettopp drevet å lett etter gummileppene, å mottok for et par uker siden en mail fra BMW Motorsport, om at disse desverre ikke var å oppdrive lenger (så sant man ikke finner et sett på bruktmarked)Det var det jeg trodde ja! Merkelig at BMW-forhandleren du spurte oppga pris på de... Synd at disse ikke er å skaffe lenger, det burde da være en viss interesse for dette slik at BMW kunne produsert de, eller noen kunne produsert kopier. Er leppene likedan på øvre og nedre del? Husker du delenummer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2008 Øvre og nedre leppe er like. Delenr. 51712269149 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 Takk! Om du finner to sett så må du si fra - ser for meg at slike deler er smart å handle inn i påvente av fremtidige biler dersom man har muligheten. Men det bildet du hadde av gummileppene, det syntes jeg så litt rart ut, leppene var jo så små sammenlignet med disse: Det nederste er fra instruksjonsboka til GTen. I tillegg til denne tegningen så finnes dette med frontspoileren: Og det skal finnes en tegning av distansestykkene, men det har jeg dessverre ikke funnet. Har du mulighet til å scanne den tegningen fra instruksjonsboka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2008 I den ekstra delen til GT'en som følger med instruksjonsboka, så står det faktisk ikke noe om mellomstykkene til hekkspoileren, det er bare de to bildene du la ut her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 E36 kler alternative fargevalg på felgene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå