Gå til innhold

M3GT i "vinterdvale"


Tommy
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 748
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er litt vanskelig å få gjengitt fargen på bilder, men utgangspunktet mittt, var at jeg ville ha felgene en mørk gullfarge. Dette er faktisk en BMW farge, med fargekode 476 som heter Ambra, å er bl.a levert på E46 compakt.

coche-801368577.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er ikke mange som har felger som matcher kobber pasta'n en har brukt på bremsene ;) Tenkte jeg skulle spørre pent om å få sitte på en tur på Våler ifjor, men glemte hjelmen min. Tror jeg må huske på den kommende sesong for har lyst å sitte på en tur med banedyret ditt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er ikke mange som har felger som matcher kobber pasta'n en har brukt på bremsene ;) Tenkte jeg skulle spørre pent om å få sitte på en tur på Våler ifjor, men glemte hjelmen min. Tror jeg må huske på den kommende sesong for har lyst å sitte på en tur med banedyret ditt :)

Som jeg har sagt før, så er det bare å spørre. Å er passasjersetet ledig, så blir svaret JA :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste drøyt første halvdel av denne tråden i fjor, og oppdaget den helt tilfeldig blant de siste 10 aktive på forsiden nå, så da leste jeg resten også. Et meget godt stykke imponerende arbeid med superduper finish! Mange andre har sagt at de bøyer seg i støvet, men i denne tråden finnes det ikke et eneste støvkorn å bøye seg i! :lol:

Å her er bilde av de originale gummileppene som du kunne få til GT'en. Jeg skal ha et sett med slike til min, men jeg sjekket med den lokale BMW forhandleren, å de skulle ha 3000.- for de 2 gummileppene, så jeg får nok ta dem fra tyskland en gang jeg er nedover.

tn_Bild%20650_1.jpg

Så disse kan fortsatt skaffes altså? I likhet med mellomstykkene som jeg spurte deg om på PM i fjor. Vi diskuterte vel litt gummilister også da mener jeg å huske. Har nemlig hørt fra Thorleif Nilsen at gummilistene ikke var å oppdrive lenger... Men TØFT, da skal jeg ha både vinge, mellomstykker, gummilister og GT-front om det blir E36 på meg. :D
Da fikk jeg hentet "banefelgene" etter lakkering i dag

tn_felg%20001.jpg

OJ! :shock: Jaja, smaken er som baken... Skal ikke uttale meg FOR bastant før jeg ser felgene med dekk, påmontert bil og fotografert ute i dagslys uten blitz, men er skeptisk til bronze sammen med GT-fargen. Uansett er det definitivt et modig valg du har gjort.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spenstig fargevalg, skal bli spennede å se bilder av disse på bilen din.

Kan bli skikkelig "race" tror jeg, har sett en E36 M3 med samme felg bare lakkert i orange. Å det er RÅTT!

Du er litt modigere enn jeg var dengang jeg fikk lakkert mine...

vlpg5eoqv368ciwbhcml.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste drøyt første halvdel av denne tråden i fjor, og oppdaget den helt tilfeldig blant de siste 10 aktive på forsiden nå, så da leste jeg resten også. Et meget godt stykke imponerende arbeid med superduper finish! Mange andre har sagt at de bøyer seg i støvet, men i denne tråden finnes det ikke et eneste støvkorn å bøye seg i! :lol:
Å her er bilde av de originale gummileppene som du kunne få til GT'en. Jeg skal ha et sett med slike til min, men jeg sjekket med den lokale BMW forhandleren, å de skulle ha 3000.- for de 2 gummileppene, så jeg får nok ta dem fra tyskland en gang jeg er nedover.

tn_Bild%20650_1.jpg

Så disse kan fortsatt skaffes altså? I likhet med mellomstykkene som jeg spurte deg om på PM i fjor. Vi diskuterte vel litt gummilister også da mener jeg å huske. Har nemlig hørt fra Thorleif Nilsen at gummilistene ikke var å oppdrive lenger... Men TØFT, da skal jeg ha både vinge, mellomstykker, gummilister og GT-front om det blir E36 på meg. :D
Da fikk jeg hentet "banefelgene" etter lakkering i dag

tn_felg%20001.jpg

OJ! :shock: Jaja, smaken er som baken... Skal ikke uttale meg FOR bastant før jeg ser felgene med dekk, påmontert bil og fotografert ute i dagslys uten blitz, men er skeptisk til bronze sammen med GT-fargen. Uansett er det definitivt et modig valg du har gjort.

Har nettopp drevet å lett etter gummileppene, å mottok for et par uker siden en mail fra BMW Motorsport, om at disse desverre ikke var å oppdrive lenger (så sant man ikke finner et sett på bruktmarked)

Ang. felgene, så er det en vanskelig farge å få gjengitt på bilder, men den er ikke så mørk som den kommer frem her. Sattser på å få lagt på dekkene i løpet av uka, så da får jeg tatt noen bilder av dem på bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp drevet å lett etter gummileppene, å mottok for et par uker siden en mail fra BMW Motorsport, om at disse desverre ikke var å oppdrive lenger (så sant man ikke finner et sett på bruktmarked)
Det var det jeg trodde ja! :( Merkelig at BMW-forhandleren du spurte oppga pris på de... Synd at disse ikke er å skaffe lenger, det burde da være en viss interesse for dette slik at BMW kunne produsert de, eller noen kunne produsert kopier. Er leppene likedan på øvre og nedre del? Husker du delenummer?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Om du finner to sett så må du si fra - ser for meg at slike deler er smart å handle inn i påvente av fremtidige biler dersom man har muligheten.

Men det bildet du hadde av gummileppene, det syntes jeg så litt rart ut, leppene var jo så små sammenlignet med disse:

05khq88hj3k0jwgn72qz.jpg

vw7re6yk2kk872nolidh.jpg

zlzuqrx686pod9davh9v.jpg

Det nederste er fra instruksjonsboka til GTen. I tillegg til denne tegningen så finnes dette med frontspoileren:

q7pvja5sc0ta7nmzvxqq.jpg

Og det skal finnes en tegning av distansestykkene, men det har jeg dessverre ikke funnet. Har du mulighet til å scanne den tegningen fra instruksjonsboka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...