D.C.V Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 Det så artig ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 13, 2008 Share Skrevet Mai 13, 2008 lenge siden den har vært noen vaskebilder her nå kommer du og din bedre halvdel til kvadrat neste helg? eller skal du til våler? kommer hovedsaklig for å titte på GTen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mai 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2008 Jeg tar nok turen med GT'en neste helg, men vet ikke om kona tar med "tyttebæret". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 13, 2008 Share Skrevet Mai 13, 2008 høres bra ut gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dj Feed Skrevet Mai 20, 2008 Share Skrevet Mai 20, 2008 Har akkuratt lest gjennon tråden!! Gleder meg til å se den i live på Treffet!! Sko i grunnen vore på reve den 18, men det kom noe i veien!! Råå gt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2008 Da begynner jeg å få litt orden på poleringsutstyret mitt også. Ny maskin og en del "proff produkter" fra MEGUIARS er på plass.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 Not bad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 Grei samling. Du får prøve å få tatt "spindelsvevet" på bilen nå Antar ikke alt her er nytt da jeg syns jeg kan se en skitten svamp i svampstabelen hehe Lykke til med poleringen. Blir garantert bra når du setter i gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 Grei samling. Du får prøve å få tatt "spindelsvevet" på bilen nå Antar ikke alt her er nytt da jeg syns jeg kan se en skitten svamp i svampstabelen hehe Lykke til med poleringen. Blir garantert bra når du setter i gang Og Autoglyms råd og tips til å få bra resultat Er DET som er grunnen til at denne bilen ser så bra ut ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 20, 2008 Share Skrevet Juni 20, 2008 å i svarte! blir spennende å se hvor mange av disse produktene du faktisk TRENGER hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenam Skrevet Juni 20, 2008 Share Skrevet Juni 20, 2008 Da begynner jeg å få litt orden på poleringsutstyret mitt også. Ny maskin og en del "proff produkter" fra MEGUIARS er på plass.. Du er gal.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2008 Da begynner jeg å få litt orden på poleringsutstyret mitt også. Ny maskin og en del "proff produkter" fra MEGUIARS er på plass.. Du er gal.... Neida, kansje du skulle booket en time i garasjen min, slik at du igjen kunne finne ut hvilken farge bilen din egentlig er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Juni 20, 2008 Share Skrevet Juni 20, 2008 Hva tar du i timen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MF DUFF Skrevet Juni 20, 2008 Share Skrevet Juni 20, 2008 E det den Autoglym nalen jeg ser på gulvet der, Tommy? Har lurt på å prøve den, noen erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2008 E det den Autoglym nalen jeg ser på gulvet der, Tommy?Har lurt på å prøve den, noen erfaringer? Ja, det er den, men det har kommet en ny versjon nå. Men har etterhvert sluttet å bruke denne, å heller gått over til "tørkehåndkleene" til Meguiars (det gule i midten foran på bildet) det er meget bra, å da slipper du iallefall riper, som det er fare for hvis du ikke har vert utrolig nøye før du bruker nalen. @Søreng, kan sikkert gi deg noen faste priser på polering/lakkforsegling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå