Tommy Skrevet September 8, 2008 Forfatter Share Skrevet September 8, 2008 Du har en fantastisk bil, men de hjulene får det til å gå kaldt nedover ryggen min. Vi har en vase i kjelleren med samme farga.. Den er ikke i bruk.. Misunner deg stort alikevel Hvor mange kilometer kjører du i året? Den blir vel vasket å polert mere en den blir kjørt, men jeg klarer vel en plass mellom 6-8000km i året. Å en del av dette på bane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 Ser ut som du er klar for Våler,ja. Håper jeg får tatt en titt på bilen din live nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 Må føye meg inn i rekken av de som mener du er gal Strøken bil du har, lykke til på våler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 ruster jo temmelig fort etter en skikkelig vask det da... Det der er ikke vaskerust Viser bare at uoriginale deler ikke bruker like bra stål. Men noen runder på Vålerbanen så skinner nok skivene igjen I år skal jeg prøve å manne meg opp til å spørre om å få sitte på en tur tommy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 I år skal jeg prøve å manne meg opp til å spørre om å få sitte på en tur tommy Trenger ikke å manne deg opp, denne karen er bare gjennomført hyggelig . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet September 8, 2008 Forfatter Share Skrevet September 8, 2008 I år skal jeg prøve å manne meg opp til å spørre om å få sitte på en tur tommy Trenger ikke å manne deg opp, denne karen er bare gjennomført hyggelig . Har du med deg hjelm, å jeg ikke har passasjer, så er det bare å hoppe inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 I år skal jeg prøve å manne meg opp til å spørre om å få sitte på en tur tommy Trenger ikke å manne deg opp, denne karen er bare gjennomført hyggelig . Har du med deg hjelm, å jeg ikke har passasjer, så er det bare å hoppe inn kunne jeg hoppe på også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet September 9, 2008 Forfatter Share Skrevet September 9, 2008 I år skal jeg prøve å manne meg opp til å spørre om å få sitte på en tur tommy Trenger ikke å manne deg opp, denne karen er bare gjennomført hyggelig . Har du med deg hjelm, å jeg ikke har passasjer, så er det bare å hoppe inn kunne jeg hoppe på også? Som sagt før, hvem som helst kan, det er bare å spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet September 9, 2008 Share Skrevet September 9, 2008 I år skal jeg prøve å manne meg opp til å spørre om å få sitte på en tur tommy Trenger ikke å manne deg opp, denne karen er bare gjennomført hyggelig . Har du med deg hjelm, å jeg ikke har passasjer, så er det bare å hoppe inn kunne jeg hoppe på også? Som sagt før, hvem som helst kan, det er bare å spørre. på forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 9, 2008 Share Skrevet September 9, 2008 Som sagt før, hvem som helst kan, det er bare å spørre. Sikker? Det kan gå galt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet September 10, 2008 Forfatter Share Skrevet September 10, 2008 Som sagt før, hvem som helst kan, det er bare å spørre. Sikker? Det kan gå galt.. Må tørre å sattse litt, men det gikk jo bra da, eneste var at jeg fant ut i ettertid at jeg hadde fått en liten lekkasje i klimaanlegget, så gassen lekket sakte ut, men det ble fort fixet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Trodde jeg var nøye med rengjøringen av bilen min,med du overgår det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet September 12, 2008 Forfatter Share Skrevet September 12, 2008 Da var en ny sending med bilpleieprodukter kommet fra USA, så nå begynner jeg å få orden på tingene i garasjen. Slik ser samlingen ut nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Har du testa Prickbort? Avfetting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Dæven Grei "samling" det der ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå