Tommy Skrevet November 21, 2006 Forfatter Share Skrevet November 21, 2006 Tror du hadde glidd rett inn hos Aarbakke, Tommy.. Ja, hadde ikke vert meg imot, å jobbet der, men jeg har ikke mekanisk/CNC utdannelse. Jeg leverte varer daglig hos Aarbakke, når jeg kjørte lastebil, så jeg kjenner godt til bedriften, og en del av de som jobber der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 Stemmer det at det er så klinisk rent inne i hallen som det sies å være? Aarbakke skulle produsere noen deler for jobben min, og en av de på jobb som var der sier det var helt sinnsykt der. Alt var visst nok dønn strøkent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomasK Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 De vasker gulvet 2ganger til dagen, fulltids ansatt "vaktmester" Appelsintrær og lignende... Er RIMELIG strøkent der inne jaaa!! Vert på besøk flere ganger... Skulle gjerne hatt Bilparken din ja;) ikke minst sykkelen!;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet November 21, 2006 Forfatter Share Skrevet November 21, 2006 Stemmer det at det er så klinisk rent inne i hallen som det sies å være? Aarbakke skulle produsere noen deler for jobben min, og en av de på jobb som var der sier det var helt sinnsykt der. Alt var visst nok dønn strøkent. Det skal være så rent der inne, at du kan gå rundt på strømpelesten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 ser jo helt nydelig ut alt det du har i garasjen:P:) helt sinnsyk rengjøring på bilen:Phehe.. bare flott!! nydelig bil.. skulle ønske meg slik garasje da:)hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 Dette må jeg si kan kalles VASK Men spørs hvor lenge potta holder seg sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 Baklysene har vært av, og vasket bak, men ble påmontert før "storvasken" Ang. fangerene, så kom jeg godt til med steameren, når jeg hadde bilen oppe, å det randt ut ganske mye sand der (spesielt bak). Nåh,vært i sandfella Tommy? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet November 21, 2006 Forfatter Share Skrevet November 21, 2006 Baklysene har vært av, og vasket bak, men ble påmontert før "storvasken" Ang. fangerene, så kom jeg godt til med steameren, når jeg hadde bilen oppe, å det randt ut ganske mye sand der (spesielt bak). Nåh,vært i sandfella Tommy? Nei, ikke enda, men det er utrolig hvor mye dritt som samler seg inni bakfangeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 Liker det jeg ser! Lite tips; det samler seg mye drit på baksiden av lokariskjermen foran! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 Da du sa tannbørste, så trodde jeg faktisk det var en spøk!! Men ser jo nå at du faktisk mente det seriøst! *respekt* Men må passe på at du ikke sliter ut alle skruene og klipsene i bilen med all denne demonteringa hver vask da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet November 22, 2006 Forfatter Share Skrevet November 22, 2006 Da du sa tannbørste, så trodde jeg faktisk det var en spøk!! Men ser jo nå at du faktisk mente det seriøst! *respekt* Men må passe på at du ikke sliter ut alle skruene og klipsene i bilen med all denne demonteringa hver vask da alle klips, på listene blir byttet ut med nye, og en del skruer/muttere, blir også erstattet med nye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 strøøøøkent! bra at det er noen som tar vare på sjeldne biler som denne! og hvertfall på denne måten, så grundig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Ekte entusiasme. *ønske seg garasje til jul* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet November 27, 2006 Forfatter Share Skrevet November 27, 2006 Da kom jammen julenissen innom en tur før hjulehelgen, og dumpet i fra seg dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 Fete bremser Tommy! Yellowstuff bør duge det! Bare ikke vise de på bmwccn forumet da, for for folk der er jo EBC bare søppel.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå