mOMOe Skrevet November 15, 2006 Skrevet November 15, 2006 samme greiene gjorde de før også.. som f.eks min m535i 1987 mod, ble laget i juli 1986 utifra VIN nummeret..
Ron Jeremy Skrevet November 15, 2006 Skrevet November 15, 2006 Overliggere er noe annet enn model og reg tid. Alt ligger i chassis nr. Jeg kjøpte min første BMW som skulle være en 89 model E30 325i. Det visste seg å være en 87 model. (pinlig å ikke vite forskjell den gang) Etter rekord året 86, ble mange biler stående lenge, denne bilen var en av de. Altså laget i 87, regga første gang i 89, men det er en 87 model! Så overliggere har ikke noe å gjøre med model år nødvendigvis... Som sagt før, biler produsert fra 9 mnd er neste års model! La oss holde oss til topic nå. Til dere som sier dette er dyrt, sammenlikne med tilsvarende biler/konkurenter... Hva finner du ut da? Personlig syns jeg E92 325i er ganske mye bil for pengene faktisk.
E46Hazey Skrevet November 15, 2006 Skrevet November 15, 2006 Det gjelder fra når den er produsert, ikke når den er registrert.. BMW har alltid kallt biler som er registrert etter 9. måned for neste års modell. Korrekt, det leser man utifra chassis nr. Min er regga 12 Desember 05, og er en 06 model. Min forrige bil var en E39, 10.96. Altså en 97 model. E92 er utrolig vellykket sett fra mitt ståsted, min E90 ser kjip ut i forhold. Prisen er ok den, motoren er meget riktig, sinnsyk responstid ifht tidligre motorer. Og ikke minst automat kassa, den er fabelaktig, raskere, mykere og bedre enn tidligre. Til de av dere som sier at de ikke ville hatt automat, tror jeg burde prøve denne først. Det er IKKE som å kjøre en E36 320ia liksom... har du prøvd den?
R Andersen Skrevet November 15, 2006 Skrevet November 15, 2006 har du prøvd den? Jeg har prøvd den med automat, og er veldig enig med M3cab ang automat`n i nye 3-serien. Den fungerer meget bra! Nesten så en hadde vurdert automat om en skulle kjøpt ny 3-serie..
Bjørn 320 Skrevet November 15, 2006 Skrevet November 15, 2006 samme greiene gjorde de før også.. som f.eks min m535i 1987 mod, ble laget i juli 1986 utifra VIN nummeret.. Viss bilen er laga i juli 86, er det ikkje 87-modell viss det var det du tenkte på...
Steffan C Skrevet November 15, 2006 Skrevet November 15, 2006 Oi, oi. Nydelig og godt utstyrt E92, og den prisen er vel ikke så ille med den motoren og utstyret . Synd at det ikke er utskjæring i bakfangeren til eksospotta, ser ikke bra ut når den henger under . Håper at det er utskjæring på M-tech fangeren .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå