eriklepe Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 1 serien er etter min mening det lureste og beste bmw har kommet med de par siste årene. Jeg har våte drømmer om 130i. Håper de lager en m2, og at coupe cab utgavene blir like fine som 4dørs. Hvorfor skal biler være så store? som regel ser jeg bare 1 pers i alle suv'er og direktørbiler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 1 serie kommer med 335i motoren, det skulle vel være en grei motor? Det er det ryktene skal ha det til iallefall. Ein 135ti, 3 liter på 306 HK. 50 Hk meir enn dagens Golf 32 og BMW 130. Ein "ny" versjon av E30 og E34, hadde eg satt veldig stor pris på Men ikkje i den stilen som dei har laga den nye 6-serien. Ellers er eg 100% einig med Fredrik ang M-Tech. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Savner den dødsseriøse M1. Det var jo en racerbil som ble konvertert til personbil pga homologiseringsregler (måtte selge 500 sivile biler før de kunne være med i en løpsklasse, husker ikke hva den het, Gruppe B kansje), og ikke motsatt som er vanlig. Den bilen var designet kun for å fungere på bane, men siden bilen var et fullstendig ingenør-prosjekt , uten innflytelse av blåruss og markerdsførings-spesialister var det på en måte verdens råeste bil på sin tid. Og utrolig pen. Ingen krom detaljer eller lek med linjer der. Prinsippet var form-følger-funksjon. Dermed ble det bare så über-kult, tilsvarende en F-16 eller spitfire feks, som heller ikke var designet for å selge, men konstruert for å løse en oppgave. Men vakrere produkter finner du ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotty Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 er heldig jeg da som får prøve alle nye bmw uansett en liten stund hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 1 serien er etter min mening det lureste og beste bmw har kommet med de par siste årene.Jeg har våte drømmer om 130i. Håper de lager en m2, og at coupe cab utgavene blir like fine som 4dørs. Hvorfor skal biler være så store? som regel ser jeg bare 1 pers i alle suv'er og direktørbiler. Har hatt gleden av å prøve 130i, og den gikk sykt bra, wow, herlig lyd i den også... sikle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ioctl Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Når tror jeg ikke designerne hos BMW har allverdens å si på hva slags modell portefølje BMW skal ha da... Men om jeg var en av kara som satt med slik makt så skulle jeg sørget for at 8-serien ble gjenopplivet som en skikkelig Ferrari-killer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå