Gå til innhold

Snytt for 20" Alpina.

m-blå
 Share

Anbefalte innlegg

Må jo si at han jeg snakket med sa at han andre hadde solgt dem etter jeg sa at jeg skulle ha dem, men uansett dårlig kommunikasjon da.

Da bløffer de selvfølgelig. For det er vel ingen som ringer og sier "jeg byr 15.000" for en vare som er annonsert til 10.000,- UTEN at de har en grunn til å by mer.. En sånn grunn er "de er desverre solgt, men..."

De lot seg nok enkelt og greit friste av de ekstra tusenlappene. Forståelig, men dårlig gjort å ikke gi deg beskjed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff, skikkelig surt..

motoren jeg skal selge hadde jeg et par kjøpere på, men da hadde jeg allerede lovet og holde av motoren til henrikwn her på forumet. ringte han til og med samme dagen som han skulle komme, og han sa at han kjørte hjemmafra når jeg pratet med han..

tror du han kom?? NEI, og ringte han? NEI, og fikk jeg tak i han? NEHEHEI.. prøvde alle fire nummerene som sto registrert på han, men ikke noe svar og få.

samme greiene hadde han også gjort med en annen kar her på forumet som jeg kom i kontakt med..

det jeg begynner å lure på da er hvorfor??

det hadde vært helt greit om han ringt og fortalte at han ikke kunne kjøpe den alikevel, eller at han måtte drøye litt. men istede så gikk jeg en hel dag å venta for ingenting. og ikke minst holdt av motoren til han i to uker..

så fra nå av selger jeg til førstemann med pengene i handa..

men det informerer jeg også om når jeg skal selge noe da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selgeren er faktisk bunet til din aksept av tilbudet hans. Så det han har gjort strider mot avtaleloven av 31 mai. 1918.

Så, jeg mener du har krav på de felgene.

ehm... :lol: å du mener han skal greie å bevise det på hvilken måte? å uansett om han så hadde greid det tror du han hadde kommet noen vei? Skjønner selger OG kjøper veldig godt jeg....

Trådstarter sa jo at de ble eninge om et kjøp, dvs, en avtale er inngått. Det er vel det beviset man har.

Har man en avtale, så har man en avtale. Det er derfor vi har avtaleloven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selgeren er faktisk bunet til din aksept av tilbudet hans. Så det han har gjort strider mot avtaleloven av 31 mai. 1918.

Så, jeg mener du har krav på de felgene.

ehm... :lol: å du mener han skal greie å bevise det på hvilken måte? å uansett om han så hadde greid det tror du han hadde kommet noen vei? Skjønner selger OG kjøper veldig godt jeg....

Trådstarter sa jo at de ble eninge om et kjøp, dvs, en avtale er inngått. Det er vel det beviset man har.

Har man en avtale, så har man en avtale. Det er derfor vi har avtaleloven.

Så var det å fremlegge bevismatriale for dette. Hadde endt opp med ord mot ord, og ingen løsning uansett. Hadde avtaleloven i seg selv holdt mål, kan en vel i prinsippet lure seg til mye uten at noen ting er avtalt, og bare fremlegge falske bevis/vitner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var 20 toms originale alpina ja. Fått tilbud på noen andre i dag. Originale Alpina 9 og 10x20 med dekk, nylakkerte felger. Prisen er 24000kr. Vurderer disse selv om det er mye penger da. Ny pris pr. felg uten dekk på disse sies å være 15000kr. pr. stykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres kjipt ut ja...

jeg skulle SELGE en e30 for par år siden... vi ble enige om 57000 og at han skulle komme... holdt av bilen...var mange som ringte og ville ha den men sa jeg hadde solgt den...tiden går og får aldri mer kontakt med fyren...var veldig nær at jeg kjørte ned til ringebu og raserte huset hans da ja...så kan skjønne selgere også da det er så sinnsykt mange userriøse...

hvilken bil var dette? var det en sort E30 med hvite felger? du kunne ikke sendt meg navnet på pm? er fra ringebu/fåvang så kjenner de fleste med sansen for bmw her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...