PenguiN- Skrevet November 18, 2006 Share Skrevet November 18, 2006 Jeg skal som sagt ha meg en 7 serie BMW E38, nærmere bestemt denne: Så skal dette kjøpes inn: Angel eyes. Chrome grill. 20" felger. Jeg vil prøve å holde "Gangster" preget, og lurer på om folk tror dette blir overkill på en sånn bil? Takk for din mening! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^B^M^W^ Skrevet November 18, 2006 Share Skrevet November 18, 2006 Lite beskrivende navn på emne... Jeg tror det du planlegger vil funke, var ikke "overkill" og vil nok ikke akkurat obstruere gangster-preget. Flott bil e38. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet November 18, 2006 Share Skrevet November 18, 2006 Sportsseter i en slik bil? Huff. Få tak i originale sportsstoler om du skal ha det (hvis dette kom på E38) og ikke begynn med masse uoriginalt. Tror nye felger, angeleyes (som på faceliften) og krom-grill er det som trengs for å få denne helt topp. Uoriginale sportsseter vil bare trekke alt ned, men det er min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 18, 2006 Share Skrevet November 18, 2006 Bilen er pen, men du ødelegger bilen din med planene dine - jeg sikter til crome lykter og sportsstolene. Kjøp deg heller originale sportsstoler med komfortsete løsning eller komfortseter som etter min mening er mye bedre. Stolene du har valgt ut passer over hodet ikke inn i en 7 serie.. Kjøp deg heller angel eyes ringer hvis du absolutt skal ha det..! Rolfi: Det ble aldri levert angel eyes som standard på E38.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525 DAT Skrevet November 18, 2006 Share Skrevet November 18, 2006 har du bilder av den innvendig. Hvilken motor er det i den Kanonfin bil foresten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet November 18, 2006 Share Skrevet November 18, 2006 Jeg syns bilen er utrolig tøff sånn den er nå. Syns ikke du burde gjøre noe med den, annet enn angle eyes. Den sorte grillen blir mer "gangster" enn chrom, siden det er "gangster look" du er ute etter, har du bilen etter min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet November 18, 2006 Share Skrevet November 18, 2006 Syntes den var jævlig feit som den var nå jeg... Du kunne jo satt på angel eyes eventuelt ja Lyktene der har en tendens til å se for billige og jalla ut syntes nå jeg... Svart grill er bare kult... Mindre krom jo bedre syntes nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 18, 2006 Forfatter Share Skrevet November 18, 2006 Ikke alle som likte angel eyes og chrome grill...nuvel, stolene har jeg sløyfet fra planene. Hva med felgene, ingen som har sagt noe om di.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet November 18, 2006 Share Skrevet November 18, 2006 om du går for en "gangstah"-stil så ville jeg absolutt beholdt de svarte nyrene. og fått tak i svarte lister.. shadowline lister. hvis du ser i albumet mitt her på bimmers. så ser du eksempel på hva som skjer visuellt når du går i fra chrome til svart. Jeg før høre titt og ofte at jeg har en "gangstah"-stil over min e34. og det er jo meningen. til slutt.. helt nydelig bil. ingen mer gangstah preget bil levert i fra bmw i mine øyne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet November 18, 2006 Share Skrevet November 18, 2006 felgene er gromme de. men, selv så liker jeg felger med bred kant. OG brede eiker. Anbefaler deg å ta en titt på www.mk-motorsport.de se på de mk-1 felgene de har der. det er virkelig gangstah stil i mine øyne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet November 18, 2006 Share Skrevet November 18, 2006 Utrolig pen bil! denne ville jeg ikke gjort noe med (bortsett fra en kompressor hvis en absolutt vil ha det "lille" extra ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet November 18, 2006 Share Skrevet November 18, 2006 Kantfelger og angeleyes og du er i mål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet November 18, 2006 Share Skrevet November 18, 2006 Står ikke denne til 210.000? Det er jo drøyt for en 96 728iA. På autodb. står det en fin 2000mod 735iA individual for 214.000,-.. Litt mer for penga.. Er jo bare sote ruter og klaske på 20" så har du fett utsende.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet November 19, 2006 Share Skrevet November 19, 2006 Jeg syns den er utrolig mafia på det øverste bildet. Felgene var sykt digge. Hva med sorte lykter (om det finnes)? Angeleyes blir for "jalla" på en slik feit bil. Og hva med profesjonell soting av rutene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet November 19, 2006 Share Skrevet November 19, 2006 ja, enig med RenZor der. sorte lykter og soting av ruter (må ikke gjøres av proffer så lenge man har god tid sjøl. og tar ut rutene.) det kan jeg skrive under på! EDIT: tenkte eldre 7.serie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå