Gå til innhold

Mulig E38 prosjekt, hva synes du?

PenguiN-
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg skal som sagt ha meg en 7 serie BMW E38, nærmere bestemt denne:

1300935-bilde1-p1010026.jpg

1300935-bilde2-p1010023.jpg

Så skal dette kjøpes inn:

Angel eyes.

Chrome grill.

20" felger.

1146567667273_E38_ANGELEYE_HEADLIGHT_3.jpg

62_1.JPG

Jeg vil prøve å holde "Gangster" preget, og lurer på om folk tror dette blir overkill på en sånn bil?

Takk for din mening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sportsseter i en slik bil? Huff.

Få tak i originale sportsstoler om du skal ha det (hvis dette kom på E38) og ikke begynn med masse uoriginalt.

Tror nye felger, angeleyes (som på faceliften) og krom-grill er det som trengs for å få denne helt topp.

Uoriginale sportsseter vil bare trekke alt ned, men det er min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er pen, men du ødelegger bilen din med planene dine - jeg sikter til crome lykter og sportsstolene. Kjøp deg heller originale sportsstoler med komfortsete løsning eller komfortseter som etter min mening er mye bedre. Stolene du har valgt ut passer over hodet ikke inn i en 7 serie.. Kjøp deg heller angel eyes ringer hvis du absolutt skal ha det..! :roll:

Rolfi: Det ble aldri levert angel eyes som standard på E38..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du går for en "gangstah"-stil så ville jeg absolutt beholdt de svarte nyrene. og fått tak i svarte lister.. shadowline lister.

hvis du ser i albumet mitt her på bimmers. så ser du eksempel på hva som skjer visuellt når du går i fra chrome til svart. Jeg før høre titt og ofte at jeg har en "gangstah"-stil over min e34. og det er jo meningen.

til slutt.. helt nydelig bil. ingen mer gangstah preget bil levert i fra bmw i mine øyne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...