Gå til innhold

Ny jobb!! Drømmejobben!!! (Går under Annet?)

Espenlis
 Share

Anbefalte innlegg

Idag fikk jeg telefonen jeg har ventet på leeeenge!!

Har blitt tilbudt jobben som service\reisemontør for Munck Cranes avd.Molde!!

Dette er en jobb som jeg virkelig ser fram til og med alt det ansvaret det innebærer så tar jeg imot jobben med glede..!!!

Vil ønske alle andre god helg og dessverre si at Liverpool spilte 0-0 mot MIDGLEASDBORUGH ikvell... Eller hva det laget enn nå heter.. flaut uansett.

Skal ut å feire nå, og håper alle andre har det like godt som meg. visst ikke, det går bra til slutt!! :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny jobb! :)

Jeg har vært i samme bransje i 7 år selv, helt til jeg gikk veldig lei og byttet jobb for et par år siden. Har faktisk vært innleid til Munck Cranes (Haugesund) i seks uker også og har inntrykk av at det er et bra firma å jobbe i.

For at tråden ikke skal bli altfor off topic; Hvilken firmabil får du? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny jobb! :)

Jeg har vært i samme bransje i 7 år selv, helt til jeg gikk veldig lei og byttet jobb for et par år siden. Har faktisk vært innleid til Munck Cranes (Haugesund) i seks uker også og har inntrykk av at det er et bra firma å jobbe i.

For at tråden ikke skal bli altfor off topic; Hvilken firmabil får du? :)

Regner med at firmabilen blir en eller annen hyundai eller noe slikt. :)

grattis, kansje jeg ser deg da...vet vi bruker Munck Cranes endel på hustadmarmor

Blir vel ikke Hustadmarmor på en liten stund, da et annet firma har tatt over alt vedlikehold på kraner og taljer der. Synd egentlig, HM er en veldig fin plass å jobbe på. Vært der ofte på vedlikeholdsoppdrag.

Antall reisedager blir vel rundt 200 ja ca, men det går egentlig bra så lenge enn ikke etablert og jobber med noe en virkelig liker. :)

Takker for gratulasjonene og tilføyer at gårsdagen feiring ødela dagens form......

:)

PS: Nå begynner sparingen til E46 M3.. Målet er å eie en slik innen 2008 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, om det blir såå mye de første årene vet jeg ikke, men det kommer vel ann på hvor mange timer enn jobber... :) For min del blir det mest mulig jobbing når jeg først jobber, så får jeg heller ta litt mere fri. :) Blir leilighet først nå, så kommer bilen etterpå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...