mossel Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Skrevet Juni 16, 2008 Bilen funker veldig bra, jeg er meget fornøyd med resultatet! Noen bilder fra idag:
The StigMeister Skrevet August 1, 2008 Skrevet August 1, 2008 Han tykje før en Rå bil Dette er Gromt med stor G!!!
Wendel Skrevet September 24, 2008 Skrevet September 24, 2008 Kult å se bilen i action Får håpe det blir litt mer kjøring og litt færre småproblemer for deg nesteår!! Da skal vi stille mannsterke på treff:)
///FredriK.S Skrevet September 29, 2008 Skrevet September 29, 2008 Drit pen bil! Likte den blå fargen veldig godt.
andreee Skrevet Oktober 3, 2008 Skrevet Oktober 3, 2008 Dette har blitt en fin bil! Helt rå farge Eneste jeg personlig ikke liker er felga! Lykke til videre
Bmw-power85 Skrevet Oktober 12, 2008 Skrevet Oktober 12, 2008 På tide med litt oppdatering igjen, som dere ser så har jeg endel "rydding" av kabler igjen. Må bare få startet opp slik at jeg vet at alt funker! Trykkrør, dumper, uttak til oljekjøler og termostat til olja: Tenningsmodul, luftfilter og grenrør: 3x dobble coiler med plugg ledninger: Front med oljekjøler og såvidt intercooler: Heisann bare lurer på om du kjører coilene rett fra sprutet???
mossel Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2008 Hei. Nei, Haltechen klarer ikke å dra coilene alene. Så bruker en Bosch tenningsforterker! Denne blir sykt varm så har montert en kjøeribbe på den (denne er nå plassert inni bilen, under dashbordet). Ser den nede i venstre hjørnet på dette bildet:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå