jumpin Skrevet November 20, 2006 Share Skrevet November 20, 2006 Ei veninne skryter av at pappaen hennes VISSTNOK har en E46 M3 Touring....en av 2 i Norge faktisk......og stylet fra fabrikk med 22" felger... Saken er berre den at eg har aldri hørt om at E46 M3 er kommet i Touring utgave....og 22" går vel ikke uten EXTREM valsing av hjulbuene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet November 20, 2006 Share Skrevet November 20, 2006 Finnes vel ikke noen original E46 M3 touring, men er visst et par stk som har bygd slike selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet November 20, 2006 Share Skrevet November 20, 2006 Ja den skulle jeg likt å se bilder av Og 22" på en E46 er ikke akkurat clip-on for å si det sånn. Skulle den ha blitt levert orginal fra fabrikk også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet November 20, 2006 Share Skrevet November 20, 2006 Hadde det gått en e46 m3 med 22" på stord hadde nok tilogmed vi på bømlo visst det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jumpin Skrevet November 20, 2006 Forfatter Share Skrevet November 20, 2006 Den skal vera orginalt stylet fra fabrikk ja....han kjøpte den ny.....Bilen går i Haugesund....den skal visstnok vera svart og sølv farga.....og med fæle plastlokk under panseret.....Det er mykje som ikkje henge på greip i mine øyne her....ingen stylingselskap med vett i skallen dekker til en eventuell M3 motor med plastlokk? Carbon kanskje.....men plast???? Tvilsomt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jumpin Skrevet November 20, 2006 Forfatter Share Skrevet November 20, 2006 Men han kjørte forøvrig berre med 22" dei 2 første månedene.....sku likt å sett den bilen med mindre hjul..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elgx Skrevet November 20, 2006 Share Skrevet November 20, 2006 Har ikke Tarjei Christiansen i skien eller no bygget om en e46 touring til m3? Tror den er sølv og sort... Den hadde riktignok 20" felger sist jeg så den til salgs... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jumpin Skrevet November 20, 2006 Forfatter Share Skrevet November 20, 2006 Det veit eg ikkje....denne skulle visst være kjøpt ny i butikken....det er visst en til i Norge....den er Grå.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet November 20, 2006 Share Skrevet November 20, 2006 Ja her er det vel bare å legge ut detaljerte bilder av denne så vi kan se hvor mye som ikke er M3 på den. Eller no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jumpin Skrevet November 20, 2006 Forfatter Share Skrevet November 20, 2006 Er ikkje så lett når eg ikkje har bilder av den.....og eg har aldri sett bilen...er bare lei av maset hennes om den bilen...derfor eg spør her inne for å få vite om det er fantasi eller fakta....Om nokon har høyrt om den bilen finnes....men skal prøve å få Veninna mi til å sende meg nokon bilder.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet November 20, 2006 Share Skrevet November 20, 2006 Jeg har sett en pre- facelift E46 M3 Touring stå utenfor Egil Stenshagen i Drammensveien. Denne var sort. Det var satt inn E46 M3 forstoler og montert inn SMG- kasse. Hjulene (19") hadde ganske voldsom camber bak, quad exhaust. Hadde kun M- tech II styling. Etter det jeg hørte var den bygget om SSperfomance..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet November 20, 2006 Share Skrevet November 20, 2006 Aldri hørt om M3 Touring fra BMW jeg heller.. Men man får vel det meste idag, bare man har penger 2 bilder av SS's M3 Touring: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet November 20, 2006 Share Skrevet November 20, 2006 Jeg så faktisk en av de bilene du beskriver i sommer. Den stod parkert i Sandefjord. Stusset veldig på at den faktisk var en Touring. Men hadde full M pakke med doble enderør bak osv. Om den er en "ekte" M3 vet jeg ikke noe om, men den så ganske gjennomført ut. Har uheldigvis ikke noe bilde. Mener å huske at den var blå eller grå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet November 20, 2006 Share Skrevet November 20, 2006 Aldri hørt om M3 Touring fra BMW jeg heller.. Men man får vel det meste idag, bare man har penger 2 bilder av SS's M3 Touring: Du må gjerne kalle dette en M3 til evig tid, MEN det er fortsatt ikke noen M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BDC Skrevet November 20, 2006 Share Skrevet November 20, 2006 finnes ingen E46 M3 Touring som kom originalt fra BMW ombygde touringer finnes derimot. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå