Gå til innhold

Nå er jeg faen meg sint!!!

336mik
 Share

Anbefalte innlegg

Hælvete faen han knuse...

Prøver å se på noen bruktbil annonser på autodb,men hva faen er det med folk som er så tjukke i huet at de skriver KR.RING...

Alle vet hva de vil ha igjen for bilen sin,og hvis de ikke vil skrive for lav pris,så kan de vel faen meg ta i litt på prisen da..Gud vet hvor mange som ikke får solgt bilen sin fordi folk ikke gidder å ringe for å si:Hei,hvor mye skal du ha for bilen din?

Dem kan satan meg dra til ?#&* og putte en banan opp i #¤&%¤..

Lover på tro og ære at jeg aldri skal kjøpe meg en normal bil hvis folk er dumme nok i huet til å skrive KR.RING.

Liten (eller %¤"# stor)utblåsning,og hvis andre har noe dem vil blåse ut,så kan de gjerne poste det her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sint ell Kim?

Er enig med deg der, men når folk skal legge ut bilen sin for salg, hadde de også spart seg for sinnsykt mange lurer-på-telefoner om de hadde kunnet klare å skrive dekkende info om bilen og BILDER!!

Har ringt på utallige biler selv siste tida, pga at folk ikke klarer legge ut bilder og skrive noe anna enn: Pen bil selges etc...

...og til ingen nytte da bilene ikke er interessante når det kommer til stykket..

Dagens utblåsning nr 2 fra Elverum :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis de ikke vet hvor mye bilen er verdt,så kan man vel dra og kjøpe bilen for vrakpant da..Og hvorfor går det ikke ann å utelukke disse "¤%¤# KR.RING annonsene.

Hvis jeg taster inn at jeg vil ha en bil til minimum kr1 og maksimum kr2,så dukker faen meg de forbanna annonsene opp.Vil det da si at de vil ha 1 eller 2kroner for bilen sin?Neida..Hvis jeg vil ha opp annonser det står #"¤% KR.RING på,så velger jeg alle priser,og justerer heller med km stand og årsmodell..De vet vel også hva de ga for bilen sin,så da får de skrive tilsvarende pris,eller se på andre tilsvarende modeller og sette prisen likt eller litt over hvis de er redd for å ikke få igjen nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle vært tvang å skrive inn prisantydning.Som sagt, det er bare å sette prisen høyere enn hva du forlanger hvis man er så jævla i tvil.

Det at RING annonser kommer opp før annonser med pris på Autodb.no er SKIKKELIG irriterende. Spesielt hvis man er ute etter en bil til f.eks 20k. La oss si en E30. Jeg søker biler fra 1983 til 1990 og sorterer etter pris. Det første som kommer opp er en E30 325 cab som det står RING på. Prisantydning kan man anslå 40k+. Sånt er jævla irriterende!

Og krysser man av i rubrikken for "kun pris" så finner man biler i den prisklassen, MEN det er så vanvittig mange som ikke skriver pris. Og på mange RING annonser så har det vist seg at kjøretøyet er i den prisklassen jeg ønsker. Mao man må gå igjennom både de RING og pris annonser skal man gå over markedet.

Når det står prisantydning i annonsenteksten og ikke i "overskriften" blir man skikkelig frustrert. Håpløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: hva er vitsen med å hisse seg opp over sånt?

Står det RING på prisen så har mest sannsynlig eieren ingen hast med å selge bilen, eller han bare lufter interessen for den. Jeg gidder selv ikke ringe de som ikke kan skrive prisen, men blir ikke forbanna av den grunn :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hælvete faen han knuse...

Prøver å se på noen bruktbil annonser på autodb,men hva faen er det med folk som er så tjukke i huet at de skriver KR.RING...

Alle vet hva de vil ha igjen for bilen sin,og hvis de ikke vil skrive for lav pris,så kan de vel faen meg ta i litt på prisen da..Gud vet hvor mange som ikke får solgt bilen sin fordi folk ikke gidder å ringe for å si:Hei,hvor mye skal du ha for bilen din?

Dem kan satan meg dra til ?#&* og putte en banan opp i #¤&%¤..

Lover på tro og ære at jeg aldri skal kjøpe meg en normal bil hvis folk er dumme nok i huet til å skrive KR.RING.

Liten (eller %¤"# stor)utblåsning,og hvis andre har noe dem vil blåse ut,så kan de gjerne poste det her.

ADHD?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For folk som ikke aner hva bilen er verd skjønner jeg det godt. De vil jo ikke selge hønen for en krone heller.

Ikke noe å hisse seg opp for dette vel....

hva skal de som ikke aner hva bilen sin er verd svare når du ringer dem da???

det er jo en selvfølge att en skjekker litt roundom før man skal selge da!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

såså.. ikke rart det er krig i verden...!!

Det som irriterer meg mer og jeg ikke skjønner er at folk ikke kan gidde å legge ut bilde av bilen sin...

Og de som ikke en gang gidder å vaske bilen sin før de tar bilder!

Og har masse gjørme og dritt på pedalene når de tar bilde innvendig! Det er nok til at jeg blar videre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er da ikke vits å hisse seg sånn opp for en slik filleting.

Personlig misliker jeg også de annonsene, men jeg overser de bare totalt og bryr meg aldri om de. På AutoDB krysser du av i rubrikken som heter "Kun pris" når du søker etter biler, så slipper du å få opp de der tulleannonsene med folk som har drømmepriser. På Finn er det heldigvis ikke noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er absolutt enig med trådstarter om at det er irriterendes at de fleste annonser inne holder "ring". Jeg syns nå i det minste at man kan sette en prisantydning.. De aller fleste ved stort sett hva de vil ha for bilen sin ved salg. En annen ting jeg heller irriterer meg over er at når jeg ringer på en bil får jeg beskjed om at den var solgt for 1 mnd siden, men annonsen står der fortsatt.. Et eksempel er en "320is" som eieren kaller bilen til 8500kr. Solgt, men står der ennå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig der aloebiz.net, hvis ikke folk engang gidder vaske prospektet de legger ut for salg, hva sier det om eieren og vedlikehold av bilen generelt?! Styrer konsekvent unna slike dåsemikler.. MEN, når man ikke gidder sjekke ca.pris/listepris på bilen sin når man skal selge så spør jeg meg selv, hva F... skal de svare når jeg ringer og spør? "Ehm det vet jeg ikke..."? Greit! tar den for symbolsk sum på 1,- kr! Nei makan!

Samme gjelder forsåvidt de som har lagt i en god slump på tuning/styling også, flommer over av "Mye gjort, ring for pris". Eneste de oppnår er at en hel haug som i utgangspunktet ikke har råd ringer å spør. Og noe sier meg at det er akkurat dette de prøver å unngå med "Ring for pris". Snakk om å skyte seg selv i foten mens elgen lusker ut i veien... :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...