Gå til innhold

Azzido sin 318is Coupe.


Azzido
 Share

Anbefalte innlegg

Helgas update er ikke mye å skryte av... men understellet fikk seg en jomfrutur over til sverige på en harryturi går (lørdag). takla det fint ;) Virka stivt og fint, og såpass lavt at vi sleit med å komme oss inn på ferjene vi brukte ;)

Ellers fikk jeg ny dørlås med express ifra sverige i går, den kommer jeg til å bytte i morgen.

Får vel prøve å ta noen skikkelige bilder av bilen snart også tror jeg. Om noen har tips til 18" felger med kant så er det bare å komme med forslag, pris, sted man får kjøpt de osv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 181
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror nok det blir salg, aldri vært stor tilhenger av 17" på e36. Alltid hatt 18"...

Har alltid hatt 18" på min E-36 også, helt til 17" kom som en befrielse :D Har i to år kjørt med 80mm senking i kombinasjon med 18" med 225/35-18. Det ser tøft ut, men du så mye bedre det er med B10 powerkit og 17" :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok det blir salg, aldri vært stor tilhenger av 17" på e36. Alltid hatt 18"...

Har alltid hatt 18" på min E-36 også, helt til 17" kom som en befrielse :D Har i to år kjørt med 80mm senking i kombinasjon med 18" med 225/35-18. Det ser tøft ut, men du så mye bedre det er med B10 powerkit og 17" :wink:

oki, kjøreegenskapene du tenker på da ville jeg tro? Jeg får se hva jeg finner av felger... så utrolig mye å velge i ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok det blir salg, aldri vært stor tilhenger av 17" på e36. Alltid hatt 18"...

Har alltid hatt 18" på min E-36 også, helt til 17" kom som en befrielse :D Har i to år kjørt med 80mm senking i kombinasjon med 18" med 225/35-18. Det ser tøft ut, men du så mye bedre det er med B10 powerkit og 17" :wink:

oki, kjøreegenskapene du tenker på da ville jeg tro? Jeg får se hva jeg finner av felger... så utrolig mye å velge i ;)

Jepp, kjøreegenskapene jeg tenkte på. Bilen føles nå mer harmonisk,men skjønt, det andre oppsettet var ikke helt gale det heller. Uansett, utseendemessig er det ingen tvil om at 18" er en sikker vinner :) Lykke til på ferden gjennom felg-jungelen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens lille update.

Har demontert gamle dørlåsen på passasjer sida og montert inn ny en. For folk med store never som meg kan dette bli meget plundrete. samtidig som at det er viktig å feste diverse stag i riktig rekkefølge for å få ting på plass.

Kort fortalt så skrudde jeg ut 3 skruer i front av låskassa og løsna dørhandtaket innvendig.

på ny låskasse feste jeg staget til døråpner og låsepinne innvendig og fikk tredd låsen inn i døra.

så fikk jeg festa de 2 resterende staga etter litt plunder.

legger ved noen bilder som vanlig ;)

d_rl_s.sized.jpg

ny og gammel lås

d_rl_s_2.sized.jpg

d_rl_s_3.sized.jpg

d_rl_s_4.sized.jpg

Bilde av ferdig resultat glemte jeg helt å ta så det får komme siden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Moro å følge utviklingen på gamle bilen min! Vet at Ståle ikke kommer til å radikalt forandre utseende på den, så jeg var trygg da jeg solgte den ;) Nytt understell trengte den sårt ja, jeg byttet ikke dette da jeg skulle selge uansett. Synes jo det er litt morsomt at du gikk tilbake til BMW igjen da, hehe, men slikt liker vi alltid. Kommer ned en tur å inspiserer om ikke lenge ;)

Forresten, din gamle 318 sedan, trodde den var Boston grønn jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro å følge utviklingen på gamle bilen min! Vet at Ståle ikke kommer til å radikalt forandre utseende på den, så jeg var trygg da jeg solgte den ;) Nytt understell trengte den sårt ja, jeg byttet ikke dette da jeg skulle selge uansett. Synes jo det er litt morsomt at du gikk tilbake til BMW igjen da, hehe, men slikt liker vi alltid. Kommer ned en tur å inspiserer om ikke lenge ;)

Forresten, din gamle 318 sedan, trodde den var Boston grønn jeg?

Ja var greit å komme tilbake til en biltype som jeg kjenner såpass bra fra før... men kan jo innrømme at jeg savner draget fra 325 og integra osv ;)

Utseende messig skjer det ikke stort, da bare bakrute senker og e39 hekkspoilern

bare å ta turen det, så kan du ta å teste å se hvordan bilen har blitt i understell osv nå ;)

Den gamle 318ia'n var lagunegrønn faktisk, stod ihvertfall det på skiltet på dempertårnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...