Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var en spesiell deal. Med at selger sender opp en M3 3.2 til Norge hvor så kjøper evt bestemmer seg om han vil ha bilen eller ikke. Luxus for kjøper det :)

• Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Det var en spesiell deal. Med at selger sender opp en M3 3.2 til Norge hvor så kjøper evt bestemmer seg om han vil ha bilen eller ikke. Luxus for kjøper det :)

For meg skurrer det noe jævlig men...

Hvis bilen er så strøken, og så billig... hvorfor selger han den da ikke i Italia?!?

Det er mye svindel der ute nå, betydelig mer enn tidligre, så pass på.

Når en deal virker for godt til å være sann, er den som regel det!

Men jeg håper selvsagt at det blir konge, ikke misforstå.

Ser bare ikke logikken i denne dealen i det hele tatt...

Skrevet

Det er riktig at 3,2 l har hatt problemer med vanos, og jeg kan fortelle at vanosenheten koster ca. 20 000,- kr :lol:

6-trins girkassene i 3,2l er heller ikke kjente for og være de girkassene som holder best. En annen ting du også bør være oppmerksom er at de ikke er mulig å få kjøpt reservedeler til 6-trins kassene, dette er kun mulig på 5-trins kassene. Og 3,2l har sjelden(eller aldri) 321 Hk.

Ellers er det en TOPP bil, løp og kjøp :applause:

Virket "nesten" negativt dette, men vil bare gjøre deg oppmerksom på kostnader som kan følge et slik kjøp..

Skrevet

nei jeg skjønner heller ikke hvorfor, men jeg tar sjangsen, har ikke gitt bort no kontornr ell noe å har alle mailene å sendings nr på dette så har mitt på det tørre å betaler ikke noe så..

Skrevet

hehe, nei 321hk er selvfølgelig kun fremregna tall å tall fra første motor uansett, menmen, jeg tar sjangsen å har alt på det tørre så jeg har ikke noe å tape på det da jeg for ha bilen i 5dager å da skal alt sjekkes, chassi nr skal sjekkes opp mot tollvesenet å politi for eventuele anmeldelse på at den er stjålet.. men tiden vil vise..

Skrevet

Si i fra her da hvis/når bilen kommer til Norge. Jeg har også advart deg mot svindel, og tror kansje at det er tommeløfter slik at man bygger opp et tillitsforhold for så å gå tilbake på avtalen.

Men får håpe at det i dette tilfellet går bra da..............

Lykke til.

Skrevet

I Tyskland ligger de på 10-13000 €... Men det høres jo merkelig ut at noen sender en 80000-kroners bil fra Italia til Norge :?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...