The_transporter Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 salt er noe dritt.. jeg og kameraten hadde vert i tyskland.. og kjørt i fleere timer gjennom hele sverige.. så kom vi til kongsvinger.. der hadde dem salta som om det var lutefisk på menyen.. og skulle bremse inn mot ei rundkjøring.. men det slapp jeg.. for bremsene tok ikke for 5 øre.. endte med å knuse forstillinga mot kanten på rundkjøringa... veisalt er for jenter!!! la snøen komme sier nå jeg... !!! isen er heller ikke så farlig-.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 Salting på veiene er helt klart noe dritt og man kan faktisk begynne å lure litt på hvorfor myndighetene ikke viser en større vilje til å finne alternative måter og få sikre vinterveier på. Har det kanskje noe å gjøre med at salting på veiene er en vinn-vinn situasjon for staten... det er et billig sikringstiltak og samtidig sikrer det en hurtigere utskifting av vognparken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 Og mer avgiftskroner i kassa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 Og mer avgiftskroner i kassa Takker... det var mitt poeng som jeg imidlertid burde ha fått bedre frem i innlegget... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 Parallelt med at saltet testes på veien, skal Vegdirektoratet teste ut mistanken om at saltet kan skade bilen. MISTANKEN?! Trodde det var bevisst for leeeenge siden at salt skadet bilen jeg Norge på sitt høydepunkt hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå