Gå til innhold

Hissig bmw fører fikk som fortjent?

Glenno
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

At han provoserte er jo helt klart, men det betry da ikke at duden i BMWen skal ha lov til å banke ham opp???

Nei dette var fortjent.

off-topic: hvorfor skriver de at han kjørte en 525 mens de ikke skriver hvaslags Merce det var? Virker som om avisene er ekstra intereserte i BMW.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig irriterende å ligge bak folk som ikke klarer å legge seg inn. Selv blir jeg :devil: når det skjer meg, men det var jo litt drøyt å følge etter typen å banke han opp. Var ikke akkurat strengt straff heller. Det var jo en tidligere fartsovertredelse med motorsykkel inn i bildet her også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han provoserte er jo helt klart, men det betry da ikke at duden i BMWen skal ha lov til å banke ham opp???

Nei dette var fortjent.

off-topic: hvorfor skriver de at han kjørte en 525 mens de ikke skriver hvaslags Merce det var? Virker som om avisene er ekstra intereserte i BMW.

Neida ikke riktig å banke opp folk uansett men hvordan skal enn egentlig irretesette slik folk så de forstår da? Noen må jo si ifra til slike folk som har enn slik oppførsel at det faktisk ikke er ene eier av traffik bilde eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei dette var fortjent.

Neida ikke riktig å banke opp folk uansett men hvordan skal enn egentlig irretesette slik folk så de forstår da? Noen må jo si ifra til slike folk som har enn slik oppførsel at det faktisk ikke er ene eier av traffik bilde eller?

Det er jo et godt spørsmål. Har selv en tendens til å hisse meg alt for mye opp i trafikken(er _veldig_ rolig ellers), men nøyer meg somregel med å ta sånne folk på høyresida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævla idiot! Oppføre seg på den måten! Kan ikke tenke meg den skadede holdt så altfor lav fart heller akkurat, jævla bølle... Hvordan skulle trafikken sett ut hvis alle skulle jage og ta de som gjør små feil i trafikken? Og angående medias interesse for BMWeiere kan vi takke idioter som disse for at den negative vinklingen ikke blir noe bedre. Altfor lav straff spør du meg, får jo samme boten for litt høy fart på en fin motorvei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man ser bort ifra at han 38-åringen banket opp Jan Hernes, så synes jeg ikke at han gjorde noe særlig galt. Å blinke med lysene på folk som ligger og sinker i "fast-lane" er noe jeg gjør konsekvent.

Jeg mener at Hernes var den som la grunnlaget for hendelsen, ved at han viste finger, noe som er mye mer provoserende enn å bli blinket på av medtrafikanter. Hvis man ser på hva de forskjellige tegnene betyr så blir det jo enda mer innlysende at Hernes er den som har mest skyld i at det ble en såpass reaksjon fra han i BMWen.

Å blinke med lysene er jo f.eks i dette tilfelle, "Jeg vil forbi, du er i veien". Å vise finger, "Up yours!". Jeg vil gå så langt som å si at hvis ikke Hernes hadde vist finger, så hadde det ikke blitt noen biljakt.

Jeg håper han(38-åringen) anker, blir dømt til litt "anger management". Det må jo være den eneste rettferdige dommen her, da begge er skyldige her. Det virker også som begge her er noen hissigpropper, men tilfeldigvis så var det han i BMWen som kom seirende ut av tumultene. Hadde det vært omvendt så ville det ikke vært en like stor sensasjon.

Her er en artikkel om "road rage" i Kristiansand, ingen BMW involvert så artikkelen har dermed en litt mer nøytral vinkling: http://www.fedrelandsvennen.no/nyheter/ ... 240268.ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Straffen er som fortjent... man har hverken rett til å leke politimann i trafikken eller fysisk gå løs på folk fordi man mener at andre ikke oppfører seg som man ønsker. Idioter møter man hele tiden, men det er totalt uakseptabelt å banke opp folk av den grunn... [-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...