Gå til innhold

Hvem bygger Custom eksos i oslo/akershus?

tersomme
 Share

Anbefalte innlegg

Svendsens eksos ligger vel i Oslo?

Svendsen Eksos har lokaler i Aksker og Bærum, Oslo og Lørenskog.. Jeg har hatt både positive og forsåvidt negative erfaringer. Hvis du skal sjekke bilen for alternative løsninger til eksosanlegget ville jeg ha sjekket en "grundig" undersøkelse. Jeg skulle ha 4 eksosrør på min bil og første gangen jeg var hos Svendsen Eksos på Lørenskog kunne de garantere lyd og alt ville bli kjemperått. Nå i Juli måned hvor jeg var hos dem for å lage et anlegg var det så vidt de ville gjøre det på bilen og de kunne verken garantere at lyden ble bra og arbeidet pent utført..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos svendsen eksos på lørenskog og snakket med daglig leder sammen med en kompis. Leverte inn en 325 for å bygge effekt anlegg. Bilen skulle hentes dagen etter da jeg skulle levere inn 316 compact for å få montert på supersprint grenrøret jg har liggende og de skulle modifisere det slik at de fikk bygget 2,5 toms resten av veien. Dagen etter hadde daglig leder fri, og en av de ansatte ringte han på telefonen. De nektet plent for at vi hadde en slik avtale og de dreiv ikke med montering av grenrør. Så i min fortvilelse fikk jeg min kompis til å bli med så jeg kunne hente den første BMWèn jeg hadde levert inn. Der var eksosen montert så lavt at jeg ikke kommer over en liten farts dumt engang før det skraper nedi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...